וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולטורה תקים לייבל עצמאי

מור שני

22.5.2006 / 14:35

Useless ID, ובן לביא (לשעבר "פישי הגדול") כבר חתמו אצל חברת ההפקה הצעירה שמרחיבה פעילותה. נדב נישרי, מנהלה: "פלייליסט זו לא מילה גסה"

חברת ההפקות "קולטורה" הצעירה, המחזיקה את מועדון ההופעות התל אביבי הנושא את אותו שם, נמצאת בימים אלו בשלבי הקמתו של לייבל מוזיקה חדש.

הלייבל יפנה תחילה בעיקר לאמנים צעירים יחסית, שיוצרים מוזיקה מקורית בעברית ובאנגלית. הוא יספק את כל השירותים הדרושים לאמן, כדי להוציא את יצירתו מהכוח אל הבמה וחנויות התקליטים, החל מניהול אישי והפקת אלבומים, דרך בוקינג של הופעות וכלה ביחסי ציבור והפצה.

החברה הוקמה בפברואר 2005, ע"י נדב נישרי, שעד אז היה מבעלי מועדון הג'ה-פן בתל אביב. הוא אמר לוואלה! תרבות: "בתור מועדון הופעות אנחנו לוקחים את הצעד הבא קדימה, כדי לאפשר לאמנים לפרוץ".

עוד מוסיף נישרי, כי לייבל "קולטורה" לא ידרוש מהאמנים שיחתמו אצלו למסור את הזכויות על המאסטר, וכי רווחי החברה יגיעו בעיקר מהופעות של האמנים במועדון "קולטורה". שאר השירותים שמספק הלייבל לאמנים, שבדרך כלל כלולים בתשלום, יוכלו גם הם להיות מכוסים על ידי רווחים מהופעות, שיתקיימו במועדון ומחוצה לו.

"אנחנו מתכוונים לקחת את האנדרגאונד ולשים אותו במיינסטרים. יש הרבה אמנים שיוצרים בז'אנרים שנמצאים בשוליים אבל מתאימים לציבור הרחב, ורק צריכים מישהו שיעשה איתם את המעבר", אמר נישרי, והוסיף: "פלייליסט היא לא מילה גסה. אפשר להיות מסחרי עם חומרים איכותיים".

בין האמנים שכבר חתומים בלייבל ניתן למצוא את Useless ID, בן לביא ("פישי הגדול"), להקת זבל, מיסטר ברד, המהפכה, ליידי די, בציר 76 ופזית גל-ער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully