וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפר לרגלייך

אוהד קונום

23.5.2006 / 12:48

אוהד קונום חוקר הפעם את ההערצה לנשים ענקיות, עם תוכן שמזכיר יותר בי-מוביז מוזרים ויצירתיים מאשר פורנו

מסענו באתרי הבדסמ נמשך ולוקח אותנו הפעם למחוז ביזארי במיוחד. רוב אתרי ה-Femdom מתמקדים בעצם בסטריאוטיפ הבנאלי ביותר של תרבות הבדסמ, זה שבו אשה מרשימה וחטובה, הלבושה בלבוש סקסי, מענה גבר – על-פי-רוב לא מושך כמותה – בעודה גוערת בו ולועגת לו. העינויים יכולים להיות רציניים או לא. רבים אתרי הפמדום שללא שום ספק, עקב החיפוש אחר שחקניות מרשימות וחטובות, התפשרו על יכולותיהן של ה"מלכות" המככבות בסרטיהם. ואולם, ישנם אתרים טובים לא מעטים בתחום, כמו theenglishmansion.com, אתר המצליח לעסוק בכל היבט אפשרי של שליטה נשית: אוננות כפויה; ביסקסואליות כפויה (הו, כמה שזה מחרמן); דפיקת גברים בישבניהם עם סטראפ-און; מניעת אורגזמה; ליקוקי רגליים, מגפיים ותחת; עור, לייטקס, ויניל ומדים; פנטזיות אונס ובתי סוהר; מדיקל פטיש לכל סוגיו; עינויי פטמות, ביצים וזין; השפלות פיזיות ומנטליות, מכונות דפיקה... וזוהי רק רשימה חלקית של מה שמעולל לעבדיהם החרופים באתר זה צוות מקצועי לחלוטין של מלכות, בראשותה של אחת, סידוניה פון בורק, שאין לה מצפון ורחמים אינה יודעת. יכול הייתי להקדיש את כל הטור לאתר זה, השווה ללא ספק את הציון אורגזמה, אבל בחרתי דווקא לדון באתר אחר – המוזר ביותר שסקרתי עד כה ללא ספק.

Missgiantess.com מנסה כנראה לקלוע לשתי פנטזיות של הגבר הכנוע: האחת, הברורה ללא ספק, היא הערצת רגליה של השולטת; השניה עוסקת באיזשהו רצון בלתי מוגדר להיות חסר אונים לחלוטין ונתון לחסדיה של אישה, שכוחה ביחס אל המפנטז אינסופי. האופן שבו בחרו מפיקי אתר ברזילאי זה להציג את הפנטזיות הללו, הוא המוזר. הנשים המופיעות בסרטיהם הן ענקיות לכאורה, אפקט המושג על-ידי צילומן מלמטה למעלה, עם התמקדות רבה על כפות רגליהן. באורח זה, אמור הצופה לראותן מנקודת ראותו של הגבר באותם סרטים, גבר שהוא יצור דמיוני או בובה קטנה (כן, פשוטו כמשמעו), שגובהו רק אינצ'ים אחדים.

סרט אופייני נראה כך: השחקנית מגלמת אישה בשם פרנצ'סקה, המוזמנת במכתב ששוגר אליה לגזור את עונשו של גבר כלשהו (שחטאו לא ברור). משלוש אפשרויות שמוצעות לה היא בוחרת את זו שמתחום המדע הבדיוני. באמצעות שלט רחוק מיוחד, היא מקטינה גבר זה לגובה של ארבעה אינץ' בלבד. אין כמובן גבר בסרט – המצלמה פשוט יורדת למטה, כדי לייצר אפקט לפיו מי שמתבונן בפרנצ'סקה מתכווץ. מעתה, יהיו רוב הצילומים ממוקדים בכפות רגליה, ובווריאציות שונות, יידרש האצבעוני הסובל ללקקם. בשלב מגוחך במיוחד של הסרט היא הופכת את חפציו לענבים (כן, ענבים), שגם אותם היא מוחצת. לסרט זה אגב שני סופים – בראשון נמחץ לבסוף העבד הזעיר למוות, ובשני הוא דווקא מתחבב עליה, והיא מתירה לו לאונן כדי שיוכל ללקק את זרעו (הבדיוני) מרגליה. לזכותה של השחקנית ייאמר, שהיא מתמודדת היטב עם הצגת היחיד הנדרשת ממנה. למעט בפתיחה (שם היא דורשת מהזוטון לקרוא לה Master, ולא Mistress), היא מרבה ללעוג לעבדה הבדיוני, ועושה זאת בכשרון רב. דבר זה לא הופך את הסרט לפחות מגוחך. המון דמיון ורצון טוב נדרש כדי להתחרמן מדבר כזה, גם אם אתה נשלט המעריץ רגלי מלכות בכל רמ"ח אבריך.

מוזרים עוד יותר הם הסרטים בהם מגולמים הגברים על-ידי בובות פלסטיק קטנות. רק באחד מהם נמצא איזשהו הסבר הגיוני לכך – השחקנית מדמיינת לכאורה שמעסיקה הוא בובת קן. בשאר הזמן, דורכות דוגמניות ארוכות רגליים על בובות זעירות, אגב כך שהן עולבות בהן ומאיימות עליהן.

Missgiantess.com הוא אתר מצחיק ומוזר כל כך, שאני מתקשה לחלוק לו ציון. קשה לי לראות בו פורנו, אף שהוא איזה סוג מרוחק ומוזר של אתר פורנו עם אוריינטציה בדסמית ברורה, או לראות כיצד מישהו עשוי להתחרמן ממנו. לזכותו ייאמר, עם זאת, שהוא ייחודי. מעולם, בכל עשרות השנים שבמהלכן צפיתי בסרטי פורנו, לא נתקלתי במשהו הדומה לו. הואיל ואינו מחרמן כלל, יש בו גם מהתכונות המזכות אתר בציון הנמוך ביותר (איבר רפוי), אך גם מהיצירתיות הנדרשת כדי להגיע לציון אורגזמה. כאתר פורנו, עם זאת, עלי להחמיר עימו ולהעניק לו את הציון הנמוך ביותר.

ציון: איבר רפוי
פורמטים: Real ו-WMV
בתשלום: כן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully