וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה הקתולית כועסת על מדונה

מור שני

23.5.2006 / 13:16

"המסכנה סתם מנסה לזעזע", אמר נשיא הליגה על כוכבת הפופ, לאחר שצלבה את עצמה על צלב מראות, והוסיף: "זה נראה פתטי"

הליגה הקתולית בארצות הברית הוציאה הודעה רשמית בה היא מגנה את מעשיה של מדונה, והביעה כעס רב על סצינה במופע החדש שלה, “Confessions”, בה היא צולבת את עצמה על צלב מצופה מראות. "אני מניח שאי אפשר ללמד כוכבת פופ מזדקנת תעלולים חדשים" אמר עליה נשיא הליגה הקתולית, ביל דונהיו, והוסיף: "במשך שנים היא משתמשת בסמלים נוצרים בצורה מבזה. המסכנה מנסה כל הזמן לזעזע, אבל מצליחה רק להיראות כמו אחוזת קנאות עיוורת".

וזה לא הספיק לדונהיו. לפי סוכנויות הידיעות, הוא המשיך להשתלח באמנים שמעמידים את ישו והכנסייה באור לא מחמיא, וקרא: "הפסיקו לחבוט בדמותו של ישו, זה נראה פתטי".

התעלול של מדונה ביום ראשון האחרון, במופע הפותח את מסע ההופעות העולמי שלה, הצית את זעמה של הליגה הקתולית במהירות, בעיקר בגלל התזמון שלו. רק לפני חמישה ימים יצא לאקרנים הסרט "צופן דה וינצ'י", שבמשך זמן רב העסיק את הוותיקן וארגונים קתולים אחרים, מכיוון שהציע שישו היה נשוי למריה מגדלנה והוליד איתה ילד, ואף האשים את הכנסייה בטיוח הסיפור. במשך חודשים ניהלה הכנסייה מאבק עיקש נגד יוצרי הסרט, וניסתה להביא לגניזתו או לצנזורו. בסופו של דבר נחלה הכנסייה הפסד צורב, כשהסרט התקבל בחום ברחבי העולם וגרף 224 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון.

גם עם מדונה נראה כי הם מכלים חמתם לריק.

לפי גורמים בתעשיית המוזיקה, מסע ההופעות החדש של מדונה צפוי להיות מסע ההופעות הרווחי בכל הזמנים. הוא יעבור בארצות הברית ובאירופה, וצפוי להגיע גם לארץ בחודש ספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully