וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידר, גפן, ובנאי בפסטיבל מוזיקה חדש באשדוד

מור שני

29.5.2006 / 12:22

אשדוד רוצה להיות ערד: לכבוד 50 שנה להיווסדה, תשיק עיר הנמל את פסטיבל "אזור התעשייה" השנתי, שיתקיים -הפתעה, הפתעה- באזור התעשייה

עיריית אשדוד רוצה לעשות שמח לכבוד יום ההולדת ה-50 של עיר הנמל היפה, ותשיק בסוף יוני פסטיבל מוזיקה ישראלית שנתי, שאמור לתפוס את מקומו של פסטיבל ערד המנוח.

הפסטיבל, שיתקיים באזור התעשייה הצפוני בעיר, יארח שמונה הופעות חיות בתשלום בשלושה מתחמים תחת כיפת השמיים, לצד הופעות ללא תשלום בפאבים בעיר.

במתחם הפסטיבל יופיעו עברי לידר ואביב גפן, היהודים ובית הבובות, אביתר בנאי, שוטי הנבואה ודין דין אביב, איה כורם, אהוד בנאי בבכורה של מופע חדש, ופרויקט "30" במופע ראשון.

אביב גפן ועברי לידר יופיעו במופע משותף שיחולק לשלושה חלקים: הופעה של גפן, הופעה של לידר, וחצי שעה של הופעה משותפת. היהודים ובית הבובות, יופיעו גם הן על במה אחת במסגרת אותו מופע.

כמו כן, יופיעו בפאבים ברחבי העיר אריאל זילבר, רוקפור, רונית שחר, איזבו, הזבובונים, השיבולים וסודוקו, לצד אמנים נוספים, בכניסה לא תשלום.

הפסטיבל, שייפתח ב-28 ביוני ויארך יומיים, יציע גם במה מרכזית שתעלה את המופע "טררם בתעשייה", ומתחם קולנוע שיקרין סרטים מוזיקליים.

מנהלו האמנותי של הפסטיבל, דני רכט, אמר כי כל מתחמי הפסטיבל יעוצבו בסגנון תעשייתי, בשילוב מנופים, שלדי בניינים ושאר אלמנטים של בטון וברזל. על השקת הפסטיבל אמר: "מאז התפוגגותו של פסטיבל ערד היה חסר בישראל פסטיבל של מוזיקה ישראלית שאינו מסחרי ואינו נמצא בחסות של חברה גדולה, או שאינו חלק ממיזם תיירותי".

עוד מסרו מפיקי הפסטיבל כי בימים אלו הם משלימים את ההכנות להכשרת מתחם דיונות ללינה, למבקשים להעביר את הלילה בקרבת מתחמי ההופעות בשקי שינה.

יגאל מזרחי, ראש מטה היובל באשדוד, המפיר את הפסטיבל אמר: "אשדוד היא העיר החמישית בגודלה בארץ, ולכבוד חגיגות ה-50, החלטנו שהגיע הזמן לשים אותה על המפה התרבותית בישראל".

בנוגע להחלטה להשיק את הפסטיבל דווקא בקיץ הקרוב, העמוס ושופע המופעים, אמר רכט לוואלה! תרבות: "הקיץ הקרוב כאילו מסמל נורמליות, וחזרה של מופעים גדולים לישראל, אבל כולם שכחו שנורמליות היא קודם כל יצירה מקורית. אנחנו לא חוששים מהתחרות. אנחנו חושבים שאנחנו האופציה הכי נורמלית. חשוב לנו שיהיה קיום כזה ליצירה הישראלית".

הפסטיבל מופק על ידי חברת טבת הפקות, עיריית אשדוד ומטה היובל בעיר. מחירי הכרטיסים ינועו בין 65-130 שקלים לכרטיס בודד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully