וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ספרינגסטין נגד בוש

מור שני

29.5.2006 / 15:25

"הבוס" מצטרף לשורת האמנים שפשוט לא סובלים את הנשיא האמריקאי, ויוצא נגדו מפורשות בסיבוב ההופעות הנוכחי

ברוס ספרינגסטין, שרבים משיריו המוכרים עוסקים בנושאים פוליטיים, ושמאז ה-11 בספטמבר מרבה להשמיע את דעותיו הפוליטיות בציבור, לא בוחל בתעמולה גם במסע ההופעות הנוכחי שלו בארצות הברית.

במופע התפותח של המסע, שהתקיים ביום שבת האחרון, ביצע ספרינגסטין בעיקר שירים עם מסר חברתי, בינם שירים שמדברים על מלחמת וייאטנם, ושירים בנושא ההשלכות של התקפת הטרור על מגדלי התאומים. בהפסקות שבין השירים נשא נאומים קצרים, שמסרם המרכזי היה: הנשיא בוש זה רע. הוא אפילו כינה אותו "הנשיא העומד מהצד". כמו כן, ביקר ספרינגסטין את התמודדות הנשיא בוש עם אסון הוריקן קתרינה, בו נספו אלפי אמריקאים.

אלבומו האחרון של ספרינגסטין “The Rising”, שעוסק בעיקר באסון התאומים ובהשלכותיו, יצא לחנויות בשנת 2002, ומאז הספיק "הבוס" להשמיע את קולו בהזדמנויות אקטיביסטיות מגוונות, ואפילו הופיע בעצרות של הסנטור ג'ון קרי, במערכת הבחירות בה התמודד מול בוש.

עם זאת, דומה כי התבטאויותיו של ספרינגסטין לא גורעות מאהבת הקהל. לפי רויטרס, אלבומו האחרון של ספרינגסטין, “We Shall Overcome”, הנושא גם הוא מסר חברתי ברור, הגיע למקום השלישי ברשימת האלבומים הנמכרים ביותר בארצות הברית, שהתפרסמה ב-3 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully