וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקס מן שובר שיאים

מור שני

29.5.2006 / 16:49

המוטנטים של אולפני פוקס פותחים בסופ"ש עם 107 מיליון ד' - הפתיחה הכי חזקה בסופ"ש של יום הזכרון האמריקאי

בניגוד למקובל במדינתנו נוטפת הדם ומרובת החללים, בה בימי הזיכרון אנחנו בעיקר שרים שירי מלחמות, בוכים ומתגעגעים, בארצות הברית דווקא אוהבים להעביר את הבאסה בסבבה. יום הזיכרון הלאומי שם ידוע כאחד מהתאריכים הלוהטים ביותר לשחרור סרטים חדשים, וגם השבוע הוא לא אכזב.

סוף השבוע הארוך טרם הסתיים במעצמה מעבר לים, וכבר יוצאים האולפנים עם נתונים ראשונים על הכנסות הסרטים בסוף השבוע האחרון. הסרט השלישי בסדרת אקס מן – "המפלט האחרון" (X Men The Last Stand), גרף מאז יציאתו בתחילת סוף השבוע כ-107 מיליון דולר, ונכנס למקום הראשון ברשימת שוברי הקופות. הנתונים הסופיים של רשימת שוברי הקופות, הכוללים גם את ההכנסות שיירשמו היום (ב') בקופות הוליווד, יימסרו מחר.

הסרט, שהופק בעלות של 210 מיליון דולר באולפני פוקס, ובוים על ידי ברט רטנר, נכנס גם למקום הראשון ברשימת הפתיחות הטובות ביותר אי פעם בסוף השבוע של יום הזיכרון, ולמקום הרביעי ברשימת הפתיחות הטובות ביותר בהיסטוריה. לפניו ממוקמים רק "מלחמת הכוכבים: פרק 3", "ספיידרמן" ו"שרק 2".

במקום השני ברשימת שוברי הקופות של סוף השבוע ממשיך גם צופן דה וינצ'י להכניס לא רע, אחרי שבשבוע שעבר נכנס למקום הראשון ברשימת שוברי הקופות עם הכנסות של כ-77 מיליון דולר. הוא גרף בסוף השבוע הזה כ-33.5 מיליון דולר, ושבר את קו ה-100 מיליון עם הכנסות כוללות של 136 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully