וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרות מקצועית

אוהד קונום

30.5.2006 / 11:16

אוהד קונום סוגר את מסע הבדסמ שלו בספריה חינמית, שמציעה כל פנטזיה אפשרית ומנגנון חיפוש מתקדם

את מסענו בין שלושת החלקים בעולם הבדסמ נסיים באתר היחידי האפשרי שאליו מתנקזת כל פנטזיה בדסמית שניתן להעלות על הדעת: bdsmlibrary.com, שניתן לנחש כבר משמו, שהוא אתר סיפורת.
ולא סתם אתר סיפורת, אלא כנראה הטוב שבהם.

שמעתי דברים טובים על סיפורת הבדסמ הגרמנית. כמי שאינו דובר שפה זו, ובוודאי שאינו קורא אותה, אין לי כלים להתייחס לדברים. ואולם, את סיפורת הבדסמ האמריקנית אני מכיר היטב, והיא טובה מכל אחרת שנחשפתי אליה עד היום. 4445 סיפורים היו רשומים באתר הזה, נכון לאתמול (יום ב', 29 במאי) אחר הצהריים. מיעוטם סתמיים ורעים, מקצתם מצוינים, רובם בינוניים או טובים, וכמכלול הם מציעים את אחד ממאגרי הפנטזיות הגדולים ביותר ברשת. ככלות הכל, רק אתר מתחום האמנות יאפשר גישה לפנטזיות שבעולם האמיתי אפילו המחשתן היא בלתי אפשרית מסיבה כלשהי (למשל, גזע של חייזרים המשעבד את כל אוכלוסיית כדור הארץ).

מגוון הוא נפלא כאשר ניתן להתהלך ולהתמצא בו. מה שהופך את bdsmlibrary.com לאתר מצוין הוא לא רק הגודל והמגוון, אלא גם הקלות הרבה שבה ניתן למצוא באתר את אשר הנפש חפצה בו. האתר מתעדכן לעתים תכופות (פעמיים עד שלוש בחודש), וכל אימת שקורה הדבר, מופיעה בנפרד רשימת הסיפורים החדשים כמו גם רשימת אלה שמחבריהם עדכנו אותם. מנגנוני החיפוש של האתר מצוינים: הגולש יכול לבחור ברשימת הסיפורים החדשים, או בזו של הסיפורים שזכו בציונים הגבוהים ביותר מקרב גולשי האתר (0 עד חמישה כוכבים), או לעיין בסיפורים שזכו במספר הגבוה ביותר של הצבעות, או בארוכים ביותר, או בנקראים ביותר, או לחפש לפי שם הסיפור, או לפי שם המחבר, ועוד ועוד. מובן, שאם אהבת סיפור של מחבר כלשהו, הקלקה על שמו תעלה חיש מהר את כל סיפוריו המופיעים באתר.
יתר על כן, ליד כל כותר מופיעות, בצורת קישוריות, תכונות המאפיינות אותו. כל הקשה על לשונית כזו מעבירה את הגולש לתפריט שבו 93 תכונות כאלו, המחולקות לקטגוריות. בקטגוריית איפיון התוכן מופיעות תכונות כ"קיצוני", "קל", "אלים" וכיו"ב. קטגוריית הקודים המגדריים מפרטת מי עושה מה למי: גברים על גברים, נשים על גברים, נשים על נשים, גברים על גברים, וכל קומבינציה אפשרית אחרת של אינטראקציה בדסמית בין המינים, ביחיד או ברבים. קטגוריית הפעילויות המיניות מונה את רוב הפעילויות השכיחות בסיפורת ממין זה, מסקס עם חיות ועד מציצנות. קטגוריית הפטיש מציעה פטישים שונים העשויים להופיע בסיפור. יש קטגוריה גם למסגרת (מד"ב, תיכון, היסטורי, תנ"כי וכיו"ב), ולבסוף קטגוריה העוסקת במידת ההסכמה של גיבורי הסיפור למאורעות הדמיוניים הפוקדים את חייהם, לרבות ניואנסים כמו "בחוסר רצון", "רומנטי", או "סחיטה". כל אחת מהתכונות ניתן לסמן כ"כן", "לא" או "אולי" (שהיא ברירת המחדל של האתר), ואין הגבלה על מספר התכונות שניתן לשנות בהן את ברירת המחדל. וכך, מי שמעוניין, למשל, בסיפור שבו גברים ונשים שולטים בנשים ושהרקע שלו מתרחש בקולג' והוא כולל תכנים של השפלה (חיפוש שהרצתי כרגע), יופנה לתשעה הסיפורים העונים על כל דרישותיו, לפי סדר הא"ב. גאוני, לא?

עוד באתר (כמקובל): דפי מידע בנושאי בדסמ, לינקים טובים רבים, פורומים וצ'אט, ובונוס קטן למי שמוכן לשלם בעד הזכות להיות "חבר" (פחות מעשרה דולר לחודש) – גישה לאתר הקומיקס הארוטי Erotologist (נחמד אך לא מלהיב במיוחד). מסופקני שדפים אלה פופולאריים. רוב הגולשים, ללא ספק, מתמקדים בסיפורים, הניתנים לקריאה חינם אין כסף.

ישנם אתרי סיפורת רבים בעולם הפורנו, ובדסמ הוא אחד הנושאים השכיחים ביותר בהם, אך דומה שאף אתר אינו משתווה בהיצעו ובאיכותו ל- bdsmlibrary.comהמצוין. מאז נסגר בפני משתתפים חדשים White Shadow's Nasty Stories האגדי לפני שנים אחדות, לא הציע איש לחובבי הבדסמ מבחר מרשים כל כך של חלומות רטובים. ללא שום ספק, מגיע כאן הציון המרבי.

ציון: אורגזמה
פורמטים: HTML, txt ו-PDF
בתשלום: לא ממש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully