וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספר חדש לסדרה "אבודים"

מור שני

30.5.2006 / 11:21

"התאום הרע", שנכתב על ידי סופר אנונימי, הוא החלק השני בסיפור של הסדרה המצליחה, והחלק העליון בטבלת רבי המכר

נראה כי אחרי "צופן דה וינצ'י", הקשרים בין עולם הבידור ועולם הספרות הולכים ומתהדקים. מפיקי הסדרה "אבודים" של רשת ABC, ראו את הפוטנציאל הגלום בשיתוף הפעולה, והחליטו להוציא לאור את "התאום הרע", ספר הנכתב כביכול על ידי גארי טרופ, דמות בדיונית המופיעה בסדרה אבודים, ומאיר צד אחר בסיפור התרסקות המטוס מהסדרה "אבודים".

הספר, המתמקד בדמות בשם פול ארטיזן –חוקר פרטי המסייע למשפחה למצוא את בנה האבוד- מכר עד היום כ-300 אלף עותקים. הוא נכנס למקום ה-14 ברשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס.

בארצות הברית התעורר וויכוח בין האם מדובר בספרות אמיתית שהיא בגדר אומנות, או בתוכן שיווקי זול. וויכוח שהופך קשה במיוחד לנוכח העובדה שמפיקי "אבודים" עשו לספר פרסומת סמויה כששרבבו אותו לצילומים, ונתנו לדמויות הסדרה לקרוא בו כחלק מהעלילה.

מפיקי הסדרה השתדלו בהתחלה לשמור על חשאיות, כדי לעורר את סקרנות הקוראים וליצור באזז תקשורתי סביב הנושא. אולם, תכניתם נכשלה לאחר שאנשים הבינו כי הוצאת "היפריון", המוציאה לאור את הספר, היא חברה-בת של חברת וולט דיסני - בדיוק כמו אולפני ABC, המפיקה את "אבודים".

ובינתיים, הספר ממשיך לעורר מהומה על לא מאומה, כשמיליוני הצופים של הסדרה מנסים לנחש מיהו הסופר העומד מאחורי הספר. לפי הניו יורק טיימס, רבים בארצות הברית טוענים כי הסופר סטיבן קינג עומד מאחורי הרומן המדובר, אך מהפקת הסדרה מסרבים לחשוף את שם הכותב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully