וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש תמורה לפגרה

צחי בירן

1.6.2006 / 8:35

הסתיימו הסדרות הטובות באמריקה? צחי בירן מוצא חומר טוב, כדי שהביט-טורנט שלכם ימשיך לטחון רוחב פס גם בקיץ

חלק מאתנו, נתח שהולך וגדל מיום ליום, ויתר על ההמתנה לערוצי הכבלים/לוויין ועל צפייה שבועית בסדרה החביבה עליו, ובחר באלטרנטיבה של הורדה וצפייה, במקביל לארה"ב. בלי לבאס או לחשוף פרטים מהעונות שהסתיימו (סיום העונה השנייה של "אבודים" היה, אגב, מחרפן ומדהים לחלוטין), נאמר רק שכל הסדרות הגדולות יצאו לחופשת קיץ ארוכה בארה"ב, ואנו נותרנו עם עונת המלפפונים של הטלוויזיה האמריקאית. מחשבינו נותרו מיותמים, תוכנות הטורנט והאימיול מנמנמות על הדסקטופ חסרות מעש, לראשונה מזה חודשים ארוכים. ובכן, מסתבר שיש אלטרנטיבה. לא מדהימה, אבל יש מה להוריד ולצפות גם בקיץ המעיק.

חשוב לציין, לא מדובר בהמלצות חתומות אלא במדגם של סדרות שעשויות להיות שוות. בשל העובדה שחלקן חדשות, יש סיכוי שמדובר בפלופים. לא מתאים לכם? תמיד תוכלו לחזור ולצפות בעונה החדשה של רוקדים עם כוכבים נולדים בגדול, או משהו.

קומדיות

בהעדר "פמילי גאי", "סימפסונס" ו"קוראים לי ארל", שכולן יצאו לחופשה, יש מספר אופציות לא רעות. אופציה אחת לחובבי הפיגור ה"רד-נקי" היא סדרת המשטרה "רינו 911", מבית קומדי סנטרל, שכאילו מתעדת את המשטרה הגרועה ביותר (מלבד זו של קראדי אולי) ביקום. מדובר במוקומנטרי שגיבוריו הם שוטרים המתקשים לבצע פעולות פשוטות במיוחד, סובלים מבעיית בוחן מציאות קשה, גזענות, הומופוביה, הומואיות לטנטית ושאר ליקויים קשים. הקורבנות שלהם הם, כצפוי, הציבור התמים. הומור נמוך – לא לכולם.

חלופה נוספת, היא הסדרה החדשה "אדם נשך כלב", גם היא מבית ערוץ הדאחקות, שעוסקת בצוות חדשות מקומיות, שנדרש לטפל בסוגיות חדשותיות רציניות. הבעיה היא שהעיתונאים הם למעשה שחקנים המשחקים חבורה של מרחפים, והמרואיינים האמיתיים לא מודעים לכך. לא בכדי המודל נשמע לכם מוכר מתוכניתו של עלי ג'י – המפיק של הסדרה המצליחה יצר את הסדרה שלפנינו. הסדרה בת עשרה פרקים, ועל הנייר נשמעת מבטיחה למדי.

ריאליטי

החיפוש אחר המטמון (תרגום חופשי ל-Treasure Hunters) – סדרה חדשה של NBC בהפקת בריאן גרייזר ("האדם שבפנים") ודיוויד נבינס ("משפחה בהפרעה"). הקטע של הסדרה דומה כנראה ל"מירוץ למיליון", או אם תרצו "סוף הדרך" שלנו. מספר צוותים מתחרים זה בזה באתגרים פיזיים ואינטלקטואליים באתרים היסטוריים ברחבי העולם (כנראה שלא במצדה) ומנסים לשרוד את ההדחה. ברוח "צופן דה וינצ'י", המתחרים צריכים לפתור חידות מורכבות וכתבי חידה עתיקים. יכול להיות שווה, לחובבי הז'אנר בלבד.

ג'ין סימונס והמשפוחה (Gene Simmons Family Jewls) – ניסיון נוסף למנהיג להקת "קיס" הבלתי נלאית, בז'אנר הריאליטי. אחרי שהוביל את "בית הספר לרוק", המעט מביך, מנסה סימונס להכניס את המצלמות לביתו, בו הוא מתגורר עם אשתו, בנו ובתו, וינסה להראות לאוזי אוסבורן שהמשפחה שלו דפוקה לא פחות. לטובת ג'ין סימונס ניתן להגיד שהוא במצב גופני משמעותית טוב יותר מזה של אוזי. למעריצי קיס ולחובבי המציצנות.

"המתמודד" – עונה שנייה לריאליטי האגרוף של סליי סטאלון. לחובבי גברים מיוזעים, איטלקים לא מרוצים ו"א-ד-ר-י-א-ן".

"נולד לרקוד" (So You Think You Can Dance?) – עונה שנייה של הסדרה שכולנו מכירים מאור כחלון. העונה הראשונה עשתה הרבה כבוד לרשת "פוקס" ורייטינג גבוה. עידו תדמור, עוד לא מאוחר להתקשר.

"לאמריקה יש כשרון" (Americas Got Talent) – מנחה תוכנית הבוקר ו"מי רוצה להיות מיליונר", רג'יס פילבין, יוביל את תוכנית הריאליטי החדשה, שמטרתה למצוא את הפרפורמר המבטיח ביותר בארה"ב – מתוך שלל רקדנים, זמרים וקומיקאים. מדובר בתוכנית מבית היוצר של סיימון קאוול ("אמריקן איידול") שכנראה תעשה רייטינג טוב. צביקה הדר – רשום לעצמך.

"האח הגדול" (הפרויקט Y של הגויים) – עונה שביעית של הריאליטי בו נכנסת חבורה של צעירים לבית סגור, עד שהם מעליבים אחד את השני למוות, מזדיינים במקריות מול המצלמות ובעיקר מפגינים התנהגות מוחצנת ומוגזמת.

"החיים הפשוטים" – פריס הילטון וניקול ריצ'י ניצלו מגניזה על ידי ערוץ E!, שהחליט להשקיע בריאליטי שלהם עוד עונה. אחרי שפישלו בכל עבודה אפשרית, ינסו צמד הבימבוז את כוחן בג'וב הקשה מכולם – אמהות וניהול בית. השתיים יאלצו לתפקד בכל פרק כרעייה וכאם למשפחה אחרת. "אמא מחליפה" גרסת הבלונז'? יצחק קדמן כבר בכוננות על.

דרמה

"דדווד" – עונה חדשה של הסדרה המשובחת מבית HBO, שהפכה את ז'אנר המערבונים מקטע פשוט של רעים נגד טובים לרעים פחות נגד רעים הרבה יותר. סקס, בגידות ורציחות מתרחשים בעיירת כורים קשת יום במערב הפרוע לאללה. אחלה בחלה.

"הצילו" (Rescue Me) – הסדרה הדרמה-קומית של דניס לירי חוזרת בעונה נוספת. לירי משחק כבאי ותיק בניו יורק, שהחיים שלו בסרטים רציניים. הוא מתגרש אבל עובר לגור בבית ממול ובמקביל מפחד לאבד את העבודה שהוא כל כך אוהב. גם אצל שאר הכבאים המצב לא יותר טוב. לירי קיבל ביקורות ממש טובות, בדרך כלל, וסוף העונה השנייה עשה רייטינג מרשים ביותר. אופציה ששווה לשקול.

"הפמליה" (Entourage) – עונה שלישית לסדרה שהוגדרה כ"סקס והעיר" לגברים. למי שלא ראה מדובר בדרמה-קומית העוסקת בחייו של השחקן העולה, ויני צ'ייס, המנסה לעשות קריירה מוצלחת בעזרת, או יותר נכון בלי הפרעת, שלושת חבריו, הצמודים אליו בכל רגע. אי – הסוכן, דארמה – האח והשחקן הכושל וטרטל – האחראי על סמים, זונות וסושי. דמות חשובה לא פחות היא זו של ג'רמי פיבן – בתפקיד ארי גולד – המנהל נטול המצפון. העונה אחרונה הסתיימה ממש כשוויני התחיל לצלם סרט גדול באמת ולהפוך לשחקן מהליגה הלאומית. שווה ביותר.

"ניצול" (Saved) – סדרה חדשה, שיש סיכוי שתעשה את זה, עוסקת בחייו של צעיר המוצא את עצמו עובד כפרמדיק ברחובות פורטלנד ומתמודד עם חייו המבולבלים ועם העבודה הלוחצת וקובעת הגורלות שלו. קשה לחתום על זה מראש, אבל ייתכן שמדובר ב"אנטומיה של גריי" בגרסה גברית. תייקו ב"שווה לנסות".

"מונק" – עונה נוספת של סדרת הדרמה-קומית-בלשית, העוסקת בקורותיו של היועץ למשטרה עם התסביכים שהיו מספקים חומר לעונה שלמה של "בטיפול". קשה להמליץ בפה מלא על הסדרה כי מונק באמת יכול להיות מעצבן יותר משניתן לסבול בשביל פרשיות פשע שונות ומשונות. למעריצים ומתוסבכים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully