וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באטוומן יוצאת מהארון

מור שני

1.6.2006 / 10:37

חברת הקומיקס DC Comics, הודיעה כי תחזיר את באטוומן לחיים כלסבית בורגנית ואדומת שיער

חברת [[ DC קומיקס]], אחת משתי חברות הקומיקס הגדולות בעולם, שהביאה לעולם את [[סופרמן]] ו[[באטמן]], החליטה להחזיר את דמותה של באטוומן לחיים ולמלחמה בפשע, אבל עם טוויסט רציני. בתום 27 שנות היעדרות, תחזור באטוומן לעיר [[גותהאם]] האפלה, כלסבית אדומת שיער, סנובית ובורגנית. היא תלבש בגד עור צמוד, כיאה לכל גיבורת על, ומגפיים אדומים עד הברך.

באטוומן בגרסתה המחודשת, היא בעצם אותה גברת בשינוי אדרת, ותשמור על השם האנושי שלה – קת'י קיין- גם אחרי שינוי התדמית. היא אפילו די מקושרת בעיר אליה היא חוזרת- היא שומרת על קשר עם ברוס ויין, הלא הוא באטמן, ואף פיתחה רומן עם רנה מונטויה, גיבורה אחרת של DC קומיקס.

לפי סוכנויות הידיעות, חברת DC מסרה כי עלילותיה של באטוומן יפורסמו מדי שבוע החל מחודש יולי הקרוב, כחלק מסדרת חוברות שהחברה התחילה להוציא לאור בתחילת השנה.

דן דידיו, העורך הראשי של DC קומיקס, הסביר כי היציאה של באטוומן מהארון ושינוי התדמית שעברה, הם חלק ממגמה כללית של החברה. "העניין הוא לאו דווקא להכניס דמות של הומו או לסבית. אנחנו מתקדמים במגמה של גיוון בכל היקום של DC. יש לנו דמויות של אפרו-אמריקאים חזקים, היספנים ואסייתים. אנחנו מנסים לגעת בחתך יותר רחב של קהל הקוראים, ושל העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully