וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: ארבעה ענקים ודוקו קטן

מור שני

5.6.2006 / 15:36

אושר ועושר בהוליווד: "הצד שלו והצד שלה" עם ג'ניפר אניסטון ווינס ווהן מגיע למקום הראשון, וגם שאר הסרטים ממשיכים להרוויח יפה. יפה מאד

תחילת הקיץ עושה רק טוב לאולפנים הגדולים בהוליווד, שנהנים מהכנסות נאות המתעלות אפילו על ציפיותיהם הגבוהות ביותר. הסרט "הצד שלו והצד שלה", של אולפני יוניברסל, למשל, הכניס בסוף השבוע האחרון כ-38.1 מיליון דולר – 10 מיליון דולר יותר ממה שצפו לו התחזיות. הוא נכנס עם יציאתו לאקרנים ישר למקום הראשון, ובסיוע חרושת שמועות עיקשת לגבי חיי האהבה של שני כוכביו –ג'ניפר אניסטון ווינס ווהן- דחק את "אקס מן: המפלט האחרון" למקום השני.

עיתונאי הקולנוע בארצות הברית מאמינים כי את הצלחתה הגדולה של הקומדיה הרומנטית ניתן לתלות לא רק בסרט עצמו ובכוכביו, אלא גם בשילוב הנסיבות המצערות (או אולי המשמחות?) בחיי האהבה של אניסטון. בחודשים האחרונים היא לא ירדה מהכותרות עקב לידת בנם של בעלה לשעבר, בראד פיט, ואנג'לינה ג'ולי, שסיפקו תזכורת לפרידת אניסטון-פיט, והקבלה נאה לסרט "הצד שלו והצד שלה". בנוסף, הוסיפה החברה לשעבר שמן למדורת הרכילות, כשפורסם הרומן שלה עם וינס ווהן, המשחק לצידה בסרט.

במקום השני השבוע ממוקם הסרט השלישי בסדרת המוטנטים של אולפני פוקס, "אקס מן: המפלט האחרון", שהכניס בסוף השבוע כ-34.3 מיליון דולר. בשבוע שעבר הוא קבע את שיא ההכנסות ביום הזיכרון בארצות הברית אי פעם, כשהכניס כ-123 מיליון דולר בארבעה ימים בלבד, ונכנס למקום הרביעי ברשימת הסרטים עם הפתיחות הטובות ביותר אי פעם. בעשרת הימים מאז יציאתו הכניס הסרט רווח נאה ביותר של כ-175.7 מיליון דולר, והאולפנים צופים לו רווחים כוללים של כ-250 מיליון דולר מהקרנות בבתי הקולנוע בארצות הברית בלבד.

סרט האנימציה של אולפני דרימוורקס –"מעבר ליער"- נכנס השבוע למקום השלישי עם רווח של 20.6 מיליון דולר, מה שהביא אותו לרווח כולל בשלושת השבועות מאז יציאתו של כ-112.4 מיליון דולר.

בעזרת השם

במקום הרביעי השבוע נמצא מכרינו משכבר הימים, האמ-אמא של כל הספינים התקשורתיים, הסרט היחיד בהיסטוריה שגייס את אלוהים לטובתו ואפילו הצליח – "צופן דה וינצ'י". הוא הכניס השבוע כ-19.3 מיליון דולר, סכום שהביא אותו לסגור הכנסה כוללת בשלושה שבועות של כ-172.7 מיליון דולר בארצות הברית בלבד. גם ברחבי העולם פרשיות האהבהבים של ג'יסוס כריסטוס על פי ספרו של דן בראון, מצליחות עדיין לרתק מיליונים למסך הגדול. עד כה הוא הכניס כ-581 מיליון דולר בכל המדינות בהם יצא לאקרנים, והוא צפוי, לפי תחזיות חברת סוני המפיצה אותו, להגיע לרווח של 750 מיליון דולר מהקרנות בבתי הקולנוע בלבד.

מחוץ לארצות הברית הכניס "צופן דה וינצ'י" בסוף השבוע האחרון כ-52 מיליון דולר, ונכנס למקום הראשון ברשימת שוברי הקופות ביפאן, איטליה, גרמניה, ספרד, ארגנטינה, ניו זילנד, ובשש מדינות אירופיות נוספות. הוא הפך להיות הלהיט הגדול ביותר של אולפני סוני, הופך את שני סרטי "ספיידרמן", שפעם היו שוס היסטרי, לזיכרון מעומעם.

בעזרת גרינפיס

גם לנוכח גל הענקים ששוטף את בתי הקולנוע עם הכניסה לחודשי הקיץ, יש מי שעדיין מתעניין בדברים חשובים, כמו גורלו המר של הכוכב שלנו. לראיה- סרטו הדוקומנטרי של סגן נשיא ארצות הברית לשעבר, אל גור, על התחממות כדור הארץ, הצליח להיכנס בשבוע השני שלו לרשימת שוברי הקופות, אפילו שהציג רק ב-77 בתי קולנוע בארצות הברית בסוך השבוע האחרון.

“An Inconvenient Truth”, נכנס השבוע למקום התשיעי ברשימה, עם הכנסה של כ- 1.33 מיליון דולר – סכום שנשמע אולי פעוט, אך מעורר התפעלות לנוכח כמות האולמות בהם הוקרן. לשם ההשוואה - סרטו של גור הרוויח בכל אולם בו הוקרן סכום ממוצע של כ- 17.2 אלף דולר, לעומת "הצד שלו והצד שלה", שנמצא השבוע במקום הראשון ברשימה, והכניס ממוצע של 12.4 אלף דולר בכל אולם בו הוקרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully