וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משגל נסוג

דנה רוטשילד

6.6.2006 / 10:47

המדריך למתחילים משמר את הפוריטניות הישראלית במקום לדחוף ידיים לאיפה שצריך. דנה רוטשילד לא התחרמנה

כנראה שאין דרך לחמוק מזה: בואך הקיץ נפתחת מכיוון הטלוויזיה חזית המושי-מושי. מישהו במסדרונות הגבוהים החליט שהקיץ הוא עונת הייחום ושום דבר, גם לא פלגים שלמים בעם שנמנעים מקיום יחסי אישות בחום יולי אוגוסט, לא ישנה את דעתו. ואכן, משעה שהאביב מתדפק, כל מיני תוכניות זיווגים ומזמוטים פוקדות את המסך, ואללה יסתור מה שהולך שם. לא מבחינת הזימה, חלילה, אלא מבחינת היעדרה.

גם אם נצליח להתעלם מהחסר ההורמונלי הכללי של תוכן חרמניסטי בעברית – כולל זירת הטלנובלות – קשה להתעלם מהתמה של "המדריך למתחיל", שגורסת, במובלע, שאנשים בארץ סובלים ממחסור תמידי במשגלים, ולוקים, באופן הכללי ביותר, בפגמים בהרגלי החיזור. "המדריך" מצולמת באולפן שנראה, בלי נדר, כמו פריט ארכיוני שיצא מערוץ הילדים. נתי קלוגר, שמוכרת לכם כבלונדינית המבריקה מהרצועה, אחראית על הטאץ' הפתייני, ואלון נוימן, שספק אם יש תוכנית ישראלית שבה הוא לא שיחק באיזה תפקיד משנה, משמש כגניחטולוג שידריך את הלוזר התורן בנפתולי הפיתוי. האמצעים: תוכניות פעולה שמנוסחות כמסמך צבאי, כולל חלוקה לסעיפים (!). המטרה: לתת פייט דמוגרפי (הווה אומר, זיון), עם אופציה לזוגיות.

לזכות החברה'ס באולפן ייאמר שמלבד כישרון, הם באו לג'וב עם ימבה של מודעות עצמית ומעט יומרות. גם הלוזר התורן, בחור שהוצג כמי שהישגו הבולט בחיים היה נפילה בשלבים המוקדמים של "האודישן הגדול", נראה כמי שלוקח את העניינים ברצינות הראויה, ואין לו שום בעיה להריץ דאחקות על חשבונו. עד כאן המצב סבבי. ברם, משעה שנשלפת תוכנית החיזור היומית – ובתוכנית אמש עסקינן במזימת פיתוי המערבת סלבריטאי כלשהו – התוכנית נוחתת על הפרצוף.

רצה הגורל והמדינה הזו מלאה בשרמוטות פוריטניות, וזה כולל את הגברים כמובן. למעט שמורות הטבע שבמרכז תל אביב והסביבה, נדמה לפעמים, שאנשים לא מזדיינים במדינה הזו. לפחות לא לפני החתונה. אפילו טייס הניסוי של התוכנית, שנשלח לרחוב להתחיל עם פרגיות בליווי אייל קיציס כשחקן חיזוק, לא חתר להגיע ליותר ממספר טלפון, וגם זה במקרה הטוב. על פלירטוט חשקני, שלא לדבר על גיפופים, אין מה לדבר. למעשה, אפילו ריטואל ההתחלה נראה יותר כתחילתו של ראיון עבודה ("יש לי משהו להציע לך... בתחום הדוגמנות או המשחק") ופחות כתחילתה של יזיזות מופלאה, שלא לדבר על רומן רומנטי.

גם הבחורות עשו רושם די מחורבן. כמובן שכולן התלהבו מקיציס ומיהרו לשדרג את היחס שלהן למתחילן, הבעיה היא שאפילו כשנוצר סוג של מגע, קשר עין או חיוך מהוסס, עדיין שרתה אווירת "שיואו הנה קיציס" על כל הסצינה, וראבק, אין דבר פחות מחרמן מפרובינציאליות ישראלית לפ??נ?ים (למעט, אולי, גרופיות של יודה לוי, אבל אנחנו סוטים מהנושא). וכמו שכולן יצאו פרובינציאליות דה לה שמאטע, כך עלה כי אבר המין הנשי של הבחורה הישראלית הממוצעת מבוצר כמתחם המוקטעה (ואם אתם רוצים להשלים את הדימוי בבית, זכרו כי הדרך לשם קלה יותר לשמאלנים), ושלרובן יש חבר קבוע מגיל 18.

השיבה לאולפן כבר נראית הרבה יותר אפורה. גם הלוזר נראה סקפטי. הוא לא חושב שזה יעבוד לו (וזאת נדע למעשה רק בפרק שיושדר היום, ג', ב-21:15), אבל ישמח אם בחורות לפחות יטרחו לסרב לו, כי במצב הנוכחי הן פשוט מתעלמות. "זה כי אתה בישן", מסביר לו נוימן בידענות, "כשקיציס לידך אתה נראה הרבה יותר טוב". וזה נכון, כשקיציס לידך הכול נראה יותר טוב, חוץ מהסקס אפיל של המסובים. ומנגד, מי בכלל רוצה להזדיין בחום הזה של תל אביב?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully