וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה נירו תרם תלבושותיו למדע

מור שני

7.6.2006 / 13:23

השחקן זוכה האוסקר תרם את אוסף פריטי הסרטים שלו לארכיון של המרכז למחקר התרבות של אוניברסיטת טקסס

נהג המונית המיתולוגי, השחקן זוכה האוסקר רוברט דה נירו, תרם את אוסף פריטי הסרטים הפרטי שלו, המכיל למעלה מ-3000 פריטים, לארכיון מחקר התרבות על שם הארי רנסון של אוניברסיטת טקסס.

האוסף של דה נירו כולל תסריטים, תלבושות מסרטים, מכתבים אישיים והערות עבודה, שיאפשרו לסטודנטים, למרצים ולסתם מעריצים להציץ על עולמו המקוצעי של אחד השחקנים המוערכים בהוליווד.

"זוהי בדיוק המטרה של הארכיון שלנו - התבוננות בתהליך היצירה" אמר סטיב ווילסון, אחד ממנהלי אגף הקולנוע של מרכז, והוסיף: "אני לא מכיר עוד אוסף פריטים גדול ועשיר כל כך כמו זה של דה נירו".

בין הפריטים שנתרמו ניתן למצוא גם חפצים מהסרטים "הסנדק 2", ו"השור הזועם", שזיכו את דה נירו באוסקר, ואת התלבושת המלאה של המפלצת מהסרט "פרנקשטיין", אותה גילם דה נירו בשנת 1994.

לפי סוכנויות הידיעות, חלק מהפריטים יוצגו בלובי המרכז עד ה-18ביוני, בינם רשיון נהג המונית האמיתי שלו, אותו הוציא כדי לנהוג על מונית בניו יורק במסגרת ההכנות לצילומי "נהג מונית". כמו כן, יוצגו תמונות מסט הסרט "השור הזועם", בהן השתמשה ההפקה כדי לבחור לדה נירו את האיפור המתאים ליצירת אשלייה של אף שבור, כשגילם את דמותו של המתאגרף ג'ק למוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully