וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחמי הסומו מרמלה מחפשים מימון

מור שני

8.6.2006 / 3:49

סרט ישראלי חדש בהפקת מיכה שגריר, יראה את עולמם של שמנים שהחליטו להפסיק להלחם בשומן - ולהתחיל להלחם אחד בשני. עכשיו רק חסר הכסף

המפיק מיכה שגריר והבמאים ארז תדמור ושרון מיימון חברו ליצרת סרט עלילתי באורך מלא, שיספר את סיפורם של חבורת שמנים מרמלה שחולמים להפוך ללוחמי סומו מקצועיים, אחרי שמאסו בנסיונות הבלתי מתגמלים לרזות. התסריט, שנכתב על ידי מיימון ודני כהן סולל, הוגש כבר לקרן הקולנוע הישראלי בבקשת מימון. כמו כן, מפיק הסרט, שגריר, נמצא כעת במגעים עם משקיעים יפאניים לבחינת אפשרות של קופרודוקציה.

הסרט ישא את השם "סיפור גדול" וצוות ההפקה מתכנן להתחיל את צילומיו בינואר 2007.

תדמור מסר לוואלה! תרבות כי ההפקה כבר החלה בחיפוש שחקנים, ואף פנתה לכמה שחקנים ישראליים בהצעה לשחק בסרט, בינם אלון דהן ושמוליק כהן, אך טרם החליטו על ליהוק כלשהו.

יוצרי הסרט ייפגשו היום (ד') עם לוחמי הסומו היפאניים שיגיעו למופע בקיסריה, כדי להתרשם מהתנהלותם ולהכיר את עולמם כהכנה לתחילת הצילומים.

ארז תדמור, שיביים את הסרט יחד עם שרון מיימון, סיים לאחרונה לצלם את הסרט "אופסייד" בשיתוף עם גיא נתיב. בעבר הוא ביים את הסרט הדוקומנטרי "אצלי הכל בסדר" על הזמרת ג'וזי כץ, ואת הסרט "זרים" -גם הוא בשיתוף נתיב- שזכה בפרס הקהל בפסטיבל סאנדאנס.

שרון מיימון מסיים בימים אלו את הפקתו של סרט הטלוויזיה "משכנתא" (50 דקות) בכיכובם של אלי פיניש וזאב רווח, יחד עם טל גרניט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully