וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צופן דה וינצ'י" יורד מהמסכים בסין

מור שני

8.6.2006 / 16:08

הקרנבל ממשיך: בצעד חסר תקדים החליטה הממשלה במדינה האסייתית להוריד את הסרט מהמסכים, ולא הסבירה למה

בצעד חסר תקדים החליטה ממשלת סין להוריד את הסרט "צופן זה וינצ'י" מהמסכים, כשלושה שבועות אחרי יציאתו לאקרנים שם. הממשלה לא סיפקה שום הסבר רשמי, והורתה להפסיק את הקרנת הסרט החל ממחר בכל בתי הקולנוע במדינה.

לפי סוכנויות הידיעות, רשויות סיניות הקשורות בהחלטה ניסו למצוא הסבר הגיוני להחלטה, ומסרו כי הממשלה רוצה לפסיק את הצלחתו הגדולה של "צופן דה וינצ'י" כדי לפנות מקום לסרטי-מקור סיניים שמחכים לצאת לאקרנים.

אולם, התוקף של סברה זו פג נוכח העובדה שמחר עולה לאקרנים בסין הסרט "עידן הקרח 2" שאמור גם הוא להיות שובר קופות, ובכורתו בסין לא בוטלה או נדחתה.

הסרט "צופן דה וינצ'י" על ספרו רב המכר של דן בראון, מציע כי ישו נישא למריה מגדלנה, ושלשניים היה ילד משותף. הוא עורר סערה ברחבי העולם, ומחאות חריפות של ארגונים נוצרים שחשו מאוימים על ידי התיאוריות ההיסטוריות שהוא מעלה. בשבוע שעבר חצה הסרט, בכיכובו של טום הנקס, את קו ה-400 מיליון בהכנסות ברחבי העולם. בסין הוא הכניס עד היום כמעט 13 מיליון דולר, מה ששם אותו בשלישייה הראשונה של שוברי הקופות בכל הזמנים במדינה הענייה, מיד אחרי טיטאניק (45 מיליון) ופרל הרבור (13 מיליון).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully