וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהיום: בתי הקולנוע מכבדים כרטיסי אשראי

מור שני

13.6.2006 / 9:35

לפני אנחת הרווחה, כדאי שתדעו שזה קורה רק ברשת "רב חן", שתכבד את הפלסטיקים שלכם גם בקופה ולא רק בהזמנה טלפונית

רשת בתי הקולנוע "רב חן", אחת משתי רשתות הקולנוע הגדולות בארץ, תתחיל לכבד כרטיסי אשראי בתשלום בקופה, ולא רק בהזמנה טלפונית או באינטרנט כפי שעשתה עד היום. רשת בתי הקולנוע "גלובוס גרופ", לעומת זאת, נשארת בינתיים בפוזה סרבנית ודורשת את הכסף במזומן.

עד היום לא היה ניתן לרכוש כרטיסים בקופת הקולנוע בכרטיס אשראי, ואלו ששכחו לעבור בכספומט, או שפשוט רצו לא לשלם מיד, נאלצו להזמין את הכרטיסים דרך הטלפון או האינטרנט ולאסוף אותם ממכשירים שהוצבו ליד הקופות. בשיטה הזו לא רק שהמזמין לא ידע איזה מושב יקבל, אלא אף לא יכל להפשיע על גורלו. וכאילו שזה לא מספיק- הרשתות גבו מהצרכן עמלה של 4 שקלים (רב חן) ואפילו של 4.5 שקלים (גלובוס גרופ) על כל רכישה.

ראוי לציין כי מתחם הקולנוע "סינמה סיטי" של חברת יונייטד קינג אפשר תשלום בקופות בכרטיס האשראי. אולם, החברה אינה מפעילה רשת של בתי קולנוע אלא רק את "סינמה סיטי".

הסיבה העיקרית לחוסר ההתחשבות הצרכנית של הרשתות הייתה רצונן של לחסוך את תשלום העמלות לחברות האשראי. רשת רב חן, למרבה מזלה ומזלנו, הגיעה להסכם עם חברות האשראי לפיו הן לא תגבנה עמלה כלל על רכישות כרטיסי האשראי מהרשת.

"רב חן" תכבד את כרטיסי האשראי של ישראכרט, אמריקן אקספרס, ויזה כ.א.ל, ודיינרס. עם אמריקן אקספרס החלה "רב חן" בשיתוף פעולה מוקדם יותר בחודש אפריל, במסגרתו כבר לפני חודש החלה לכבד את כרטיסי האשראי שלה בקופות והעניקה הטבות ללקוחותיה.

מנכ"ל גלובוס גרופ, ישראל הורוביץ, מסר לוואלה! תרבות כי החברה נמצאת במשא ומתן עם מספר חברות אשראי בנסיון להכניס את שירות האשראי לרשת בתי הקולנוע שלה. הוא הוסיף: "אנחנו שוקלים את העניין, וברגע שנגיע להבנות עם חברות האשראי נוכל להגיע להחלטה". בינתיים, הם ממשיכים לגבות את את העמלות על הזמנת הכרטיסים בטלפון או באינטרנט.

בימים אלו עובר השירות ברשת "רב חן" תקופת הרצה, וצפוי להיכנס לשימוש מלא בזמן הקרוב, כולל במתחם yes Planet הכולל 15 אולמות קולנוע בקניון איילון, שייפתח בחודש יולי.

נכון להיום רשת "רב חן" מונה 23 בתי קולנוע ברחבי הארץ, בהם מוקרנים סרטים על 120 מסכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully