וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצירה חדשה ללהקת "בת שבע"

מור שני

13.6.2006 / 10:24

שרון אייל, כוריאוגרפית הבית, מעלה יצירה ראשונה באורך מלא לכל רקדני הלהקה, והומאז' למיץ הנשיות

שרון אייל, כוריאוגרפית הבית של להקת המחול "בת שבע", סיימה בשבוע שעבר את החזרות ליצירת המחול הראשונה שלה באורך מלא ל-19 רקדני הלהקה. היא תקרא "ברתולינה" (ככל הנראה כפראפראזה על המונח הרפואי "ברטולין" המתייחס לנוזל המופרש מנרתיק האישה בזמן גירוי מיני), ותעלה בבכורה ב-10 ביולי במרכז סוזן דלל.

ביצירה משתתפים כל חברי הלהקה הבוגרת של "בת שבע", בינם גם אייל, שעובדת גם כרקדנית הלהקה במשרה מלאה. בתהליך היצירה היא נעזרה ביוצרים עצמאיים שנפגשו לראשונה עם עולם המחול. את הפסקול לעבודה ערכה אייל יחד עם אוהד פישוף, גיא בכר ודי. ג'יי אורי ליכטיק. הם יצרו רצף מגוון ואקלקטי המכיל מוזיקה ספרדית, אלקטרונית, רוק ישראלי, רוק כבד, מוזיקת אייטיז אלטרנטיבית ו-Bedroom Folk.

את התלבושות עיצבו מיקי אבני ויאן סורקין, שבימים כתיקונם עוסקים בעיקר באדריכלות, עיצוב פנים וסטיילינג. התלבושות מעוטרות בהדפסים של צילומים ופריטים מעולם התקשורת, האמנות היפה, הפופ והגרפיטי, והם מערבבים תרבות גבוהה עם אנדרגראונד, קצת כמו היצירה עצמה.

אייל מתכתבת בעבודתה עם מחולות אתניים מאפריקה ומספרד ומכניסה ליצירה אלמנטים שבטיים ברורים, לצד השפעות מתרבות המועדונים הריקנית.

"ברתולינה" תעלה בבכורה במסגרת פסטיבל "מחולוהט" בסוזן דלל. זו עבודתה הרביעית של אייל בלהקת בת שבע, בה היא רוקדת כ-15 שנה. עבודתה "Love" משנת 2003 תעלה בסוך החודש בפסטיבל המחול במונפלייה, צרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully