וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספיידרמן נחשף

מור שני

15.6.2006 / 15:31

שוק לחובבי הז'אנר: איש העכביש עושה את הלא-יתואר וחושף את פניו האמיתיים בגיליון הקומיקס הבא של מארבל

עולם הקומיקס כמרקחה - אחד מגיבורי העל הגדולים של כל הזמנים, [[ספיידרמן]], עושה את מה שאף גיבור על לפניו לא העז, וחושף את פניו בפומבי במסיבת עיתונאים בטיימס סקוור. בעולם הקומיקס, כמובן.

חובבי הז'אנר ברחבי העולם הופתעו לגלות כי הכותבים בחברת מארבל החליטו להביא אותה בטוויסט היסטרי בעלילת גיבורי העל בגיליון החדש של סדרת הקומיקס "Civil War", ולגרום לספיידרמן להוריד את מסכת העכביש ולחשוף את זהותו.

יש הטוענים כי חברת מארבל עשתה את הצעד יוצא הדופן בנסיון לזכות בתשומת לב תקשורתית, לאחר שחברת DC המתחרה הודיעה כי תוציא את [[באטוומן]] מהארון.

"אני גאה במי שאני, ואני אוכיח את זה כאן" אומר איש העכביש למאות העיתונאים שהתאספו בכיכר, ואז מוריד את המסכה.

הסדרה, שהושקה במאי, עוסקת ברעיון מלחמת האזרחים וחירויות האזרח. היא מתארת כיצד הממשלה מחליטה להעביר חוק על פיו כל גיבורי העל חייבים להיחשף ולהירשם אצל רשם גיבורי העל ככלי נשק חיים בעלי יכולת להשמדה המונית. ההחלטה מתקבלת לאחר שקרב בין גיבורי העל ובין פושעים גובה חיים של מאות אזרחים תמימים. חלק מגיבורי העל מסכימים להיחשף, וחלקם, כולל [[קפטן אמריקה]], מסרבים לוותר על הפוזה המסתורית.

שוק 2: יפה בשחור

וכאילו שכל השינויים האלו לא גורמים לאי סדרים נשימתיים גם ככה, לספיידרמן מחכה עוד שינוי תדמית קיצוני. יוצרי הסרט "ספיידרמן 3" שייצא לאקרנים בשנת 2007, החליטו שיפה לו יותר שחור והפשיטו אותו מהחליפה המוכרת. בסרט הבא הוא יהיה פחות דומה ל[[סופרמן]] עם החליפה הכולה-אדומה, ויותר דומה ל[[באטמן]], במחלצות שחורות מכף רגל ועד ראש. ראו תמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully