וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ננעל פסטיבל קולנוע דרום

מור שני

18.6.2006 / 14:44

לא רק קסאמים: הסרט "ברחל בתך הקטנה" קיבל את פרס סרט הגמר בפסטיבל הפריפריאלי שעסק דווקא בתשוקה. שדרות עיר החטאים

פסטיבל קולנוע דרום בהפקת מכללת ספיר בסינמטק שדרות ננעל ביום שישי והכריז את שמות זוכיו. הפסטיבל השנה הציג סרטים מאפריקה ושוויץ, וערך תחרות בין סרטי הגמר של הסטודנטים של המכללה. כמו כן, הציג סרטים ישראלים נוספים, בינם סרטו החדש של הבמאי ג'אד נאמן "נוזהת אל פואד" בכיכובה של אפרת גוש.

בפרס הסרט המצטיין זכה סרטה של מיקה אילון "ברחל בתך הקטנה".

הפסטיבל, ששם דגש על קיומם של חיי התרבות בערי הפיתוח הדרומיות, ובשנים קודמות משך תשומת לב רבה בעיקר בגלל קמפיין הפרסום שלו בערוץ 2, התמקד השנה במושג תשוקה. מפיקיו אמרו על הבחירה במושג הלא צפוי: "המושג דרום מסמל בישראל את היצירה הענייה, החתרנית והמקורית, והמושג תשוקה את הבעירה של החיים גם אל מול הקשיים הגדולים ביותר, על קו הגבול שבין עזה לשדרות".

כמו כן הוענקו פרסים לסרטים "קפיץ קפוץ" של רותם מלנקי, "הידעת!" של אלה קורן, "טיול שנתי" של טל אגסי, "מותקף" של עידן ששון ולסרט "על החולמים" של יניב בן צבי.

כמו כן הוענק פרס התסריטאי המצטיין לסמדר סייר בסך 10 אלפים שקלים, תרומת אשת העסקים גליה אלבין, על התסריט ל"מלחמת ההשרדות היומיומית".

בצוות השופטים בראשותה של ג'ולי שלז ישבו השנה מבקר הקולנוע של עיתון "אינדפנדנט" הלונדוני, רוג'ר קלארק, והבמאי אריאל סיפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully