וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

33 בכורות יועלו ב"מחולוהט"

מור שני

18.6.2006 / 15:17

פסטיבל המחול הישראלי בסוזן דלל יתפרש על פני שלושה חודשים ויעלה סך הכל 76 יצירות. השוס: היוצרים יכולים להרוויח

פסטיבל "מחולוהט" 2006 ייפתח השנה ב-29 ביוני ויעלה על בימות מרכז סוזן דלל בתל אביב 76 יצירות מחול של יוצרים ישראלים, מתוכם 33 בבכורה. הוא יימשך עד ה-15 בספטמבר.

בין העבודות ניתן למצוא יצירות של יוצרים מוכרים המעלים את היצירות עם להקות מחול מבוססות, וכן יצירות של יוצרים צעירים, מתחילים ומוכרים פחות, המעלים מופעים ללא עבודה שוטפת עם להקה.

משרד התרבות ועיריית תל אביב משקיעים בפסטיבל כ-150 אלף שקלים, ושאר התקציב מבוסס על הכנסה עצמית ממכירת הכרטיסים בקופות. סך הכל מצפים מפיקי הפסטיבל להכנסה כללית של 880 אלף שקלים.

הפסטיבל מאפשר ליוצרים להרוויח כסף ללא הסתכנות בהפסד. זאת משום שעלויות האולם, הפרסום והצוותים הטכניים הושקעו על ידי ההפקה, ועם זאת ההכנסות ממכירת הכרטיסים יתחלקו בין היוצרים וההפקה. כך לפי מפיקי האירוע.

המסך עולה

במסגרת הפסטיבל תתקיים גם מסגרת "מחול אחר" המתמקדת ביוצרי פרינג' וכוראוגרפים צעירים. כמו כן, יועלו מופעים של פלמנקו, מחול מזרחי ומופעי מולטימדיה.

בין היצירות שיעלו בבכורה ניתן למצוא את "ברתולינה" של שרון אייל ללהקת בת שבע, "דקדנס" של אוהד נהרין לאנסמבל בת שבע, "הגברת עם הקמליות" של להקת הפלמנקו הישראלית "קומפאס" (בהפקה משותפת עם מיגל אנחל מספרד), "K626" של עמנואל גת ולהקתו החדשה, "שניים" של דה דה דאנס ו"ארבע העונות" של להקת קולבן דאנס, ששינתה את שמה מלהקת "קומבינע" לא מזמן.

במסגרת מופעי "מחול אחר" יועלו 20 בכורות של עבודות קצרות בארבעה הרכבים שונים של ערבים. כמו כן, השנה יועלו במסגרת "מחולוהט" עבודות מתוך פסטיבל "גוונים במחול" האחרון.

כמו כן יועלו עבודות רבות לא בבכורה, בינן יצירות של הלהקה הקיבוצית, להקת מוזע, להקת ענבל פינטו, להקת נעה דר ולהקת פרסקו, לצד עבודות של יוצרים עצמאיים בינם עידו תדמור, יוסי ברג, רננה רז, יסמין גודר וסהר עזימי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully