וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאטרון ארגוני ב-ZOA

מור שני

21.6.2006 / 15:39

בית ציוני אמריקה משנה את שמו הרשמי לראשי התיבות הלועזיים, ומעלה הפקה שנייה במסגרת שיטת הניהול החדשה

בית ציוני אמריקה, שנקנה על ידי איש העסקים הניו יורקי אלי טהרי, התחיל לאחרונה לממש את חזון ה"Stage & Business" האמריקאי (ראה קישור) המציע מודל התנהלות תרבותית עצמאית, ללא סובסידות ממשלתיות או תמיכת קרנות פרטיות. כעת, פירות השיטה נראים בפעילות השוטפת. ב-5 ביולי תעלה בבית בכורת ההצגה "הצייר" בהשתפות ישראל גוריון.

כמו כן, החליטה מנהלת הבית, שולי זיו, לשנות את שמו מהשם העברי המסורבל לשם המורכב מראשי התיבות המפורסמים שלו: ZOA (או: זואה).

ההצגה "הצייר" היא ההצגה השנייה שתעלה בהפקה עצמאית של ZOA. ב-5 ביוני עלתה בו כבר ההצגה "דרך גגרין". "הצייר" אינה תאטרון בידורי או חברתי, אלא הצגת "תאטרון ארגוני".

תאטרון ארגוני הוא תאטרון המסייע לייעוץ ארגוני, ומתפקד ככלי להכשרת עובדים להתמודדות עם שינויים בתוך מערכות של חברות מסחריות וארגונים אחרים.

יוזמה כזו מתאימה מאד לתפיסה החדשה של ZOA, המתפקד כאולם כנסים לאנשי עסקים ומציע ערך מוסף של סדנאות והופעות עם אמנים בתחומים שונים. הוא מוביל מגמה של שילוב בין אמנות לעסקים שהולכת בכיוון ההפוך ממגמת השתלטותמ מותגים גדולים על אירועי תרבות במסגרת חסויות, מגמה שהולכת ותופסת תאוצה בארץ. לפי שיטת הניהול של ZOA כספי העסקים משרתים את קיום התרבות, ולא התרבות משרתת את שיווק העסקים - רווחי הבית מקיום הסדנאות והכנסים מופנים למימון הפקות עצמצאיות של אמנים.

ההצגה "הצייר" נכתבה על ידי המחזאית עינת ברקמן, לאחר שזו ערכה סיעור מוחות ודיונים עם יועצים ארגוניים, מנהלי חברות, מנהלי שיווק ומכירות ופסיכולוגים.

ההצגה מוצעת לכל חברה המבקשת לערוך בבית כנס ולראות את ההצגה. חברות שמעונינות במופעים וסדנאות אחרים של אמנים, כתוספת לכנס שייערכו במקום (או בנפרד) יכולים לפנות לבית ציוני אמריקה. הזדמנות לעשות משהו טוב.

שולי זיו, מנהלת ZOA, אמרה לוואלה! תרבות: "המטרה העיקרית שלנו כעת היא להביא לכאן את אנשי העסקים שייערכו במקום את הכנסים וייהנו מהסדנאות והמפגש עם היוצרים. כך נגייס את הכסף שאיתו נוכל להפיק הצגות ומופעים אחרים ולהפוך לבית של אמנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully