וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימי פוקס נתבע על 15 מ' דולר

מור שני

22.6.2006 / 14:33

מייקל א. ג'ונסון, מוזיקאי כושל הגיש תביעה נגד השחקן-זמר זוכה האוסקר בטענה כי האחרון גנב ממנו את השיר "Heaven"

השחקן והמוזיקאי ג'יימי פוקס, שזכה בפרס האוסקר על משחקו בסרט "ריי" שם גילם את דמותו של הזמר ריי צ'ארלס, הגיע כעת לשלב הבלתי נמנע בקריירה של כל כוכב הוליוודי. שלב תביעת זכויות היוצרים.

בזמן האחרון דומה כי אין הפך העניין לתחביב: אמנים אנונימיים כושלים מכל התחומים טוענים כי הכוכבים של הוליווד גונבים מהם שלל יצירות, החל מתסריטים וכלה במילות שירים. בדרך כלל התביעות נגמרות עוד לפני שמישהו מספיק אפילו להתרגש, והכוכב חוזר לשגרת חייו.

גם מייקל א. ג'ונסון, מוזיקאי אנונימי מדטרויט, שלא הצליח לסגור חוזה עם אף חברת תקליטים, החליט לנסות את מזלו. הוא הגיש תביעה על סך 15 מיליון דולר נגד פוקס, בו הוא טוען כי שירו של פוקס "Heaven" נגנב ממנו. הוא טוען ששמע לראשונה את השיר בתכנית של אופרה ווינפרי ומיד זיהה את יצירתו.

ג'ונסון מכוון את התביעה נגד פוקס, חברת התקליטים J Records, וחברת סוני. וטוען שסכום הפיצויים הגבוהה מתבקש מכיוון שהשיר זכה לחשיפה עצומה, ועזר למכור עד היום מאות אלפי עותקים של האלבום "Unpredictable" של פוקס.

בתגובה לטענות אמר פוקס כי השיר הוא בהשראת בתו בת ה-11 קורין, והוא מדבר על מלאך שחסר בגן עדן אחרי שירד לחיות עם זוג חשוך ילדים כדי לשמח אותו.

ג'ונסון ממשיך ומתעקש, וטוען כי השיר לא הפל במקרה לידיו של פוקס. הוא אומר כי בין חברות התקליטים אליהן שלח את אוסף שיריו בניסיון להשיג חוזה, נמצאת גם סוני והלייבל J Records, אצלם הוציא פוקס את האלבום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully