בעקבות חטיפת שליט

שם החייל החטוף פורסם בטרם הותר

חדשות ערוץ 1 וחדשות 2 פרסמו, כשעתיים לפני שהותר, את שמו של גלעד שליט. ערוץ 1: זו טעות אנוש, אנחנו מתנצלים

וואלה! ברנז'ה
25/06/2006

שתי מערכות חדשות פרסמו היום, בטרם הותר, את שמו של החייל גלעד שליט, שנחטף בעזה במהלך הקרבות עם חמאס. בחדשות ערוץ 1, אשר שידרו מבזק מיוחד, פרסמו את שמו של שליט בשעה 14:30 בערך, ושעה לאחר מכן פרסמו גם חדשות ערוץ 2 במסגרת השידור הרציף את שמו.

שאר המערכות חיכו לאישור מדובר צה"ל באשר לפרסום השם, אישור שהגיע לבסוף לקראת השעה 16:30.

לינדה בר, דוברת הערוץ הראשון, מסרה לוואלה! ברנז'ה כי "מדובר היה בטעות אנוש שנבעה מחוסר מודעות להנחיית הצנזורה. ערוץ 1 מתנצל על העניין. יש לציין כי דקות לאחר מכן תוקן המצב, ושמו לא פורסם שוב עד שהותר על ידי דובר צה"ל".

מדובר צה"ל נמסר: "קיימת חשיבות עליונה לגלות רגישות ואחריות בנושא זה, שהוא בליבו של הקונצנזוס וטעון מבחינה רגשית. האחריות בנושא זה מוטלת על כתפי כולנו ובכלל זה התקשורת."

מחדשות 2 טרם נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully