וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבימה למען גילוי סרטן

מור שני

26.6.2006 / 11:09

בערב גאלה של המחזמר "הלהקה" נאספו 2.5 מיליון ש"ח לטובת מכון "הלאה" בירושלים. עשו כבוד: כוכבי הסרט, רון לאודר ומאיר שטרית

תאטרון הבימה ערך אתמול ערב גאלה של המחזמר "הלהקה" על פי הסרט המיתולוגי מסוף שנות השבעים, לטובת איסוף תרומות לרכישת מכונת ממוגרפיה למכון "הלאה" בירושלים.

במסגרת הערב, בו נחכו מכובדים שונים ואנשי עסקים, נאספו כ-2.5 מיליון שקלים. הוא נערך ביוזמת שרון הראל, שכתבה עם הבמאי אבי נשר את התסריט לסרט המקורי.

בין המשתתפים בערב ניתן היה למצוא את שר הבינוי והשיכון מאיר שטרית, השר לענייני גמלאים רפי איתן ואיש העסקים היהודי רון לאודר, מבעלי אימפריית האיפור והבשמים "אסתי לאודר". שמו של לאודר עלה לכותרות בשבוע שעבר לאחר שרכש יצירה של הצייר גוסטב קלימט בסכום שיא של 136 מיליון דולר.

בסוף ההצגה עלו לבמה גם כוכבי הסרט, שנפגשו עם דמויותיהם הבימתיות, יחד עם אבי נשר, שרון הראל וענת גוב שכתבה את הגירסה הבימתית של הסרט. בין הנפגשים היו גידי גוב ומוקי, אמיר פיי גוטמן וששי קשת ושירי מימון ודפנה ארמוני.

לאחר האירוע התארחו כל השחקנים בביתה של הראל לארוחת ערב.

יום קודם לכן, במוצאי שבת נערכה בתאטרון גאלה של אגודת ידידי הבימה בה צפו בהצגה 250 חיילים ו-50 תלמידים משדרות במסגרת פרויקט "אמץ לוחם". בערב נכחו שר הבטחון, עמיר פרץ, נשיא בית המשפט העליון לשעבר מאיר שמגר, שופטת בית המשפט העליון עדנה ארבל ושרי אריסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully