וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירת כרטיסים צולעת למדונה

מור שני

26.6.2006 / 13:51

מסע ההופעות החדש של האיקונה, שהשמועה אומרת שבסוף הקיץ יגיע גם אלינו, נפתח בבריטניה בעצלתיים עם מכירת כרטיסים בינונית

מסע ההופעות החדש של [[מדונה]]- "Confessions"- שאמור היה להיות מסע ההופעות הרווחי ביותר בכל הזמנים, ויש הטוענים כי יגיע גם אלינו בחודש ספטמבר הקרוב נפתח בברטניה בעצלתיים. המופע הראשון יתקיים עוד קצת יותר מחודש, וטרם נמכרו כל הכרטיסים.

המופע, שיתקיים בבריטניה ב-30 ביולי, יהיה הראשון במסגרת המסע האירופי. גורמים מההפקה הביעו חששותיהם, לאחר שהבינו כי מכירת הכרטיסים מתנהלת, לעת עתה, באיטיות מחשידה. הם סוברים כי הסיבה לכך היא מחירי הכרטיסים השערוריתיים, שאולי ייאלצו את מדונה להופיע מול אולם לא מלא - מצב אבסורדי בסטנדרטים שלה.

זאת, על אף הקרנבל התקשורתי שהתנהל סביב מסע ההופעות, לאחר שארגונים נוצריים הביעו כעסם על מדונה, שבמהלך ההופעה צולבת עצמה על צלב מראות ענק.

מהפקת המופע נמסר כי רוב הכרטיסים הזולים, שמחירם עומד על 70 ליש"ט כבר נמכרו, אולם, הכרטיסים היקרים שמחירם מאמיר עד לסכום של 150 ליש"ט (!) נמכרו רק בכמויות קטנות.

מחירי הכרטיסים למופעים במסע ההופעות הנוכחי של הזמרת הם היקרים ביותר שגובה אמן בתחום המוזיקה השנה. גם בשנים קודמות מדונה נודעה כמי שמוכרת כרטיסים יקרים במיוחד למסעות ההופעות שלה. בשנת 2004 אף אמר עליה אלטון ג'ון: "מדונה היא הפאקינג 'הופעה חיה הטובה ביותר?!' ממתי ליפ סינקינג (שימוש בפלייבק) נחשב למופע חי? צריך לירות במי שמעז לקחת 75 ליש"ט לכרטיס ועושה ליפ סינקינג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully