וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קן הקוקייה

אוהד קונום

27.6.2006 / 10:32

ויש מי שאוהב לראות את אשתו ניטחנת על ידי גבר אחר. אוהד קונום וסימני פישוק, על תופעת ה-Cuckold

Cuckold, או בקיצור Cuck, הוא כינוי עתיק יומין לגבר, שרעייתו בוגדת בו. הכינוי נולד בימי הביניים, אז הוצמדה סיומת הגנאי האנגלית Ald למלה Cuckoo – שמה, הצרפתי במקורו, של ציפור הקוקייה. כידוע, נקבות קוקייה מסוימות מטילות את ביציהן בקינים של ציפורים אחרות, ובכך פוטרות עצמן מהצורך לגדלן. באירופה הנוצרית, נחשבה אישה בוגדנית, העלולה להתעבר מזרעו של גבר שאינו בעלה, כמי שהופכת את אותו בעל לקורבנה של קוקייה – ייתכן שבקנו יוטלו ביצים, המכילות את גוזליו של זכר אחר.

בתרבות המינית המודרנית, המשליכה כמובן גם על תרבות הפורנו המודרנית המשקפת אותה, סוגיית הקוקולד היא תת-תרבות מרתקת. יהיו שיטענו, כי הדיון בה מקומו היה במסגרת המסע הקצר, שערך מדור זה בעולם הבדסמ לא מכבר, אבל חרף נקודות ההשקה הרבות לתחום הפמדום, תרבות הקוקולד ראויה לדיון משלה, והקוקולדיות המודרנית אינה בהכרח פמדומית – לעתים, גבר דומיננטי, המאהב, שולט הן באשה, והן בבעלה הנבגד.

ההבדל התהומי בין הקוקולד של ימי הביניים והקוקולד של המאה ה-21 הוא, שהאחרון הוא שותף פעיל בדינמיקה של בגידת האישה - עניין המטיל כמובן ספק בכך, שבכלל מדובר באקט בוגדני. אין מתאים וראוי יותר להסביר לכם את תפקידיהם של הקוקולד, המאהב והשרמוטה, מהשרירן ארוך האיבר המכונה Luvr, מייסדו ובעליו של האתר המרתק www.fmsb.org . אם תהיתם, FMSB, הם ר"ת אנגליים של Fuck My Slut Bride, כלומר "דפוק את כלתי הזונה".

לאבר, שעיטר את הפרופיל שלו בצילומים של אברו הארוך והקשתי, מזדהה כדומיננטי המאלף ושולט בזוגות קוקולדיים כבר כעשר שנים. הוא יצר באתרו פורומים וחדר צ'אט, ומילא אותו בטיפים מאלפים על שיטות שטיפח. אולם, ללא שום ספק, האוצר הבלום באתר הוא המאגר האמיתי (לפי כל הסימנים), של זוגות המנהלים אורח חיים קוקולדי, וחולקים את הפרופיל שלהם, חוויותיהם ותמונותיהם עם הגולשים.

כך למשל, בתרגום חופשי מעט, כותבים בני הזוג המכנים עצמם Wild Wife ו-Patheticbitch (כן, הוא הכלבה הפתטית): "אם תמיד חפצת בעונג של לקרוע לאשת איש את הצורה מול עיני בעלה, בעודך מפיק סיפוק גם מידיעתך, שהוא אינו יכול כבר לקבל את מה שאתה טוחן ברגע זה ממש - Wild Wife ו-Patheticbitch הם הזוג בשבילך". את הטקסט הזה, האופייני מאוד לאתר, מעטרות תמונות שונות, כתמונתו של ישבנו של Patheticbitch, אשר המלה "כלבה" כתובה באודם על כל אחד מפלחי ישבנו!

נראה, כי כל קלישאות החיים והפורנו הקוקולדיים, בייחוד בהיבטים האמריקניים שלהם, קורמים עור וגידים במציאות ב- www.fmsb.org. ה-Cucks עוברים שם "פמיניזציה" ו"סיסיפיקציה". אבריהם, לרוב, קטנים, וניתנים בחגורות צניעות לגבר. הם מנקים, מסדרים, מכינים את הנשים לזיונים עם מאהביהן, ונאלצים לצפות במאהבים הללו בפעולה, בעוד שהם מוענשים במניעת מין ואורגזמות. רבים מהם חווים בסופו של דבר את ההשפלה האולטימטיבית, שגורמת לקוקולדים להרטיב: ניקוי זרעו של המאהב בלשונם מנקביה של האשה הבוגדנית.

והנשים, אח, הנשים. נשות הקוקולדים (האתר מחלק את הפרופילים ל-Cucks, Men ו-Sluts) הן אכן שרמוטות אמיתיות. חלקן, אגב, מוגדרות כשרמוטות של שחורים, או בעגה האמריקנית "Black Owned" – ודוק: בגידת עקרת הבית הלבנה בגבר הלבן, עם הגבר השחור גדול הזין, היא אחת הפנטזיות השכיחות ביותר בעולם הקוקולדי האמריקני. היפה ב- www.fmsb.org הוא, שהאתר מפגיש את הגולש עם אנשים שהגשימו פנטזיה זו - ואחרות.

www.fmsb.org אינו אתר פורנו שגרתי, וספק אם ניתן להגדירו כאתר פורנו כלל. הפורנו הקוקולדי המסחרי הטוב ביותר שבו נתקלתי באחרונה פרוס על-פני חמישה סרטים הניתנים להורדה (בתשלום) באתר חדש, שרובו מצוי עדיין בבנייה, www.cuckoldmenow.com. במסגרת הפורנו המבויים והמצולם, לא תמצאו משהו טוב יותר שתכניו קוקולדיים, אלא שדווקא בתחום זה, התבוננות באנשים אמיתיים מחרמנת שבעתיים.

האתר של לאבר אינו קלאסי בסוגו, אבל הוא בהחלט מספק בדרך לא שגרתית פורנו איכותי. הציון זקפה מליאה מורווח כאן ביושר.

ציון: זקפה מליאה
פורמטים: אין סרטים
בתשלום: לא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully