וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאוור רקורדס מחרימה את ארקדי דוכין

מור שני

27.6.2006 / 11:08

הרשת לא תמכור את אלבומו החדש "חלומות למבוגרים" עקב סכסוך משפטי בין דוכין וחברת "הד ארצי"

רשת טאוור רקורדס מחרימה את אלבומו החדש של ארקדי דוכין-"חלומות למבוגרים", ולא תמכור אותו בחנויות הרשת. זאת עקב סכסוך בין חברת "הד ארצי" אשר מחזיקה בבעלות רשת טאוור רקורדס. גם את אלבומו הקודם של דוכין, אלבום האוסף "יותר ממני" סרבה הרשת למכור.

הסכסוך המשפטי התגלע סביב נושא תמלוגים, שעל פי חברי להקת "החברים של נטשה" -דוכין ומיכה שטרית- לא שולמו להם מחברת הד ארצי. התביעה הוגשה לפני כשלוש שנים. מאיר קוטלר, מנהלו האישי של דוכין מסר לוואלה! תרבות כי גם ההחלטה של הד ארצי לפני כשנתיים לא למכור בטאוור רקורדס את האוסף "יותר ממני" התקבלה על רקע הסכסוך המשפטי.

הוא אמר לוואלה! תרבות: "הד ארצי עשו החלטה כוחנית שהתאפשרה להם משום שהם מחזיקים ברשת ששולטת בכ-50 אחוז משוק התקליטים הישראלי. זו החלטה שמטרתה לפגוע בארקדי דוכין, בגלל שהגיש תביעה נגדם עם החברים של נטשה. הם הודיעו על החלטתם עוד לפני שהתקבלה החלטה של שופט בעניין, בנסיון להעניש את ארקדי". קוטלר הוסיף כי ההודעה על ההחלטה לא למכור את התקילטים הגיעה לחברת "הליקון" בה מנוהל דוכין. לגבי תגובתם לחרם, אמר: "אנחנו בוחנים כעת את ההיבט החוקי - אם בכלל מותר לרשת כזו להטיל חרם על אמן אחד".

מחברת הד ארצי נמסר לוואלה! תרבות בתגובה: "מכיוון שדוכין תובע את רשת טאוור רקורדס בטענה כי נעשה לו עוול במכירות של אלבומים קודמים. אנחנו לא רוצים לגרום לו לפגיעה נוספת באלבום החדש. אנחנו מאחלים לו הצלחה רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully