וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ סלומינסקי נגד דפש מוד

27.6.2006 / 12:08

דורש לשנות את מועד ההופעה בפארק הירקון, שמתקיימת עם צאת צום ט' באב ב-3.8. ההפקה: "אין כרגע תכנונים לשנות"

חבר הכנסת ניסן סלומינסקי (איחוד לאומי-מפד"ל) זועם על מפיקי הופעתה של להקת "דפש מוד", מאחר וזו מתוכננת ל-3 באוגוסט, שהוא ט' באב. ההופעה תיערך בפארק הירקון בתל אביב בערב יום חמישי.

בעקבות כך, יצא סלומינסקי בדרישה מהמפיקים לשנות את מועד ההופעה, על מנת שלא לפגוע בציבור הדתי ולא לחלל את יום הצום. "צר לי שדווקא ביום זה, יום אבל, החליטו מפיקים ישראליים להביא להקת רוק להופיע בישראל. אני מצפה שהם יצאו בהודעה מהירה בה יודיעו כי חלה טעות ותאריך ההופעה שונה", דברי סלומינסקי בהודעה רשמית ששיחרר לעיתונות.

בהודעתו טוען סלומינסקי כי "קבוע בחוק שביום זה יש איסור לקיים מופעי תרבות ובידור וכל בתי העינוגים סגורים", אולם בהודעה זו לא התייחס סלומינסקי לכך שהחוק מתייחס לערב ח' באב, בו מתחיל הצום, ולא לשעות הערב של ט' באב, שהן בעצם מוצאי הצום. תחולת החוק היא עד בוקר ט' באב.

ממשרדו של חבר הכנסת הובהר, כי למרות שמדובר לכאורה במוצאי הצום, פתיחת השערים ומופעי להקות החימום מתחילים כבר בשעה 16:00, כאשר הצום בעיצומו. בנוסף, לטענת דוברו של סלומינסקי, הצום מסתיים ב-20:40, ולאחריו יש צורך בזמן לאכילה ולמנוחה, מה שלא מאפשר לציבור דתי שאינו גר בקרבת פארק הירקון להגיע בזמן להופעה.

פתיחת השערים במופע מתוכננת לשעה 18:00. מופע החימום הראשון של להקת "בלונד רדהד" יארך כ-40 דקות. טרם פורסמה שעת תחילת המופע של דפש מוד.

מארבל תקשורת, משרד יחסי הציבור של המופע, נמסר: "ההופעה היא בצאת ט' באב. בינתיים לא ידוע אם ההפקה מתכוונת לעשות משהו בנושא".

בהכנת הידיעה השתתף מור שני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully