וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד ברוזה ויהודית רביץ בפסטיבל ערד

מור שני

27.6.2006 / 16:01

אחרי ביטול אחד וביטול הביטול, יארח השנה הפסטיבל את שני הזמרים בהפקת אמנות לעם ועיריית ערד

פסטיבל ערד, שהוחלט כי יתקיים השנה למרות ביטולו הראשוני של ראש עיריית ערד, מוטי בריל, יארח את יהודית רביץ ואת דיוויד ברוזה בשני מופעי זריחה מרכזיים. בערב הראשון של הפסטיבל, שיארך שלושה ימים, יתקיים טקס הענקת פרס שר התרבות ליוצרים בתחום הזמר העברי.

הפסטיבל בוטל תחילה בשל אי הסכמתו של שר התרבות להעביר תקציבים לקיומו לאחר שנודע לו כי יופק על ידי החברה הכלכלית לערד. בראש החברה עומד אבינועם ורבנר, שהורשע כאחד האשמים באסון פסטיבל ערד בשנת 1995. הוחלט לקיים את הפסטיבל בכל זאת, לאחר שאמנות לעם לקחה על עצמה את נטל ההפקה בשיתוף עיריית ערד.

הפסטיבל ייפתח השנה ב-9 ביולי ויארך שלושה ימים, ולצד הופעות האמנים המוכרים יופיעו בו גם חבורות זמר והופעות של להקות צעירות מרחבי הארץ. כמו כן יתקיימו ערבים של שירה בציבור בינם ערב עם גבי ברלין.

כמו כן יתקיים ערב הצדעה ללהקת כוורת בהשתתפות אפרים שמיר, מופע של שמיניית וואקל בשם "מיסה קארוסלה" וערב בהשתתפות נורית הירש בו ישירו משיריה.

המופע של יהודית רביץ יתקיים ב-10 ביולי. יחמם אותה אביתר בנאי. המופע של דיוויד ברוזה יחתום את הפסטיבל ב-11 ביולי, והוא יארח בו את יהונתן גפן. כמו כן, באותו יום תתקיים הופעה של סי היימן עם חבורות זמר של חברות עסקיות וממשלתיות מרחבי הארץ.

את פרס שר התרבות ליצירה יקבלו ב-10 ביולי עברי לידר, קרן פלס ויוסי גיספן ועידן רייכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully