וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מלך של קבצנים" לא יתחרה על וולג'ין

מור שני

28.6.2006 / 12:10

הבמאי אורי פסטר וחברת ההפקות "אג'ימה" משכו את סרטם מתחרות הקולנוע של פסטיבל ירושלים בשל שיקולים שיווקיים

חברת ההפקות "אג'ימה" החליטה למשוך את סרטו של במאי הקולנוע והתאטרון אורי פסטר -"מלך של קבצנים"- מתחרות הקולנוע העלילתי של פסטיבל ירושלים, עליה מתמודדים 8 סרטים נוספים.

מחברת אג'ימה נמסר לוואלה! תרבות כי ההחלטה למשוך את הסרט מהתחרות היא תולדה של שיקולים הנוגעים למועדי הקרנות הבכורה של הסרט. מהחברה נמסר לוואלה! תרבות: "לאחר דין ודברים מתמשך מול חברת ההפצה הבינלאומית של הסרט, נפלה אמש ההחלטה כי סרטו של אורי פסטר, לא ישתתף בתחרות, על מנת לשמור את הקרנת הבכורה הבלעדית שלו בישראל לספטמבר 2006. הסרט מיועד לצאת למסכים בישראל בתחילת אוקטובר (ערב סוכות) ובארה"ב באמצע אפריל 2007."

בשנה שעברה לא השתתף הסרט "מלך של קבצנים" בתחרות פרס אופיר, של האקדמיה לקולנוע, למרות שהיה ברשימת המועמדים. גם אז, מוסרים מאג'ימה, בשל סוגיות אדמנסטרטיביות. הם מוסרים כי עריכתו לא הושלמה עד המועד האחרון להגשה. מהאקדמיה אישרו את הדברים.

השנה יתמודד הסרט בתחרות פרס אופיר, שתתקיים ב-14 בספטמבר. הוא יוקרן מול אנשי האקדמיה כבר בחודש יולי.

"מלך של קבצנים", נכתב על ידי פסטר, והופק על ידיו בשיתוף עם שרון שמיר, יניב חממה ושחר סורק. הסרט מספר על כפר יהודי בגבול רוסיה ופולין במאה ה-16, בו מחתנים התושבים - על מנת לגרש את קללת הפוגרומים - את פישקה, בלן בית המרחץ היתום והחיגר, עם יתומה אחרת. פישקה נמלט ומוצא את עצמו במאבק של נקמה וכבוד מול חבורת קבצנים.

משחקים בו שחר סורק, מוסקו אלקלעי, גילי סער וגדמינס סטרופירסטיס. הוא צולם כולו בליטא בעלות הפקה של כ-2 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully