וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט ושלומי שבת במופע לזכר עוזי חיטמן

מור שני

29.6.2006 / 10:14

וגם חיים משה, עידו תדמור ובני משפחת חיטמן, בערב לזכרו של הזמר המנוח, בו ייחנך גן שעשועים על שמו

ערב לזכרו של עוזי חיטמן יתקיים בפארק פתח תקווה, שם ייחנך גן משחקים לילדים על שמו., בערב ישירו שורה של אמנים מבחר משיריו של חיטמן, בעיקר משירי הילדים שלו, בעיבודים חדשים.

הערב יתקיים ב-3 ביולי בשעה 20:30. יופיעו בו נינט טייב, חיים משה, שלומי שבת, רועי בר נתן, עדי כהן, לירן טל, ולהקת חיל החינוך. כמו כן, יופיעו שלושת אחייניו של עוזי- אוהד, ענת ותמיר. האירוע, המופק על ידי עיריית פתח תקווה, יועבר בשידור חי בגלגל"צ. הכניסה אליו חופשית.

אוהד חיטמן, אחיינו של עוזי שיזם את הערב, סיפר לוואלה! תרבות: "הערב נולד מרצון להנציח את עוזי בדרך מיוחדת", והוסיף: "כולם הראו המון רצון טוב, והעבודה על החומרים הייתה מרגשת". עוד אמר כי בחירת השירים שיבוצעו היא לא שגרתית, וכי הרבה משהשירים שיושרו הם דווקא שירים פחות מוכרים של חיטמן.

כמו כן העיד כי נינט טייב תשיר את השיר "אלוהים שלי" במה שהוא מכנה "ביצוע מצמרר", וכי עידו תדמור ירקוד בשני קטעים במופע. לוואלה! תרבות נודע כי ייתכן שאחד מקטעי המחול יבוצע יחד עם נינט, שאולי רק תשיר ואולי גם תרקוד.

עידו חיטמן, בנו של עוזי, ידבר במופע. הוא אמר לוואלה! תרבות: "אבא שלי עבד בפתח תקווה כמעט 30 שנה, וניהל מוזיקלית את להקת הנוער של העיר, ממנה יצאו הרבה כשרונות. אם יש לי נחמה בכל מה שקרה זה ערבים כאלה, שנותנים כבוד גדול. מתייצבת כאן שורה של אמנים מהשורה הראשונה -חלקם עבדו עם אבא וחלקם לא- ומחדשים שירים שלו. זה השכר הגדול ביותר שלו בעולם הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully