וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן ללכת ב"לילה הלבן" בת"א

29.6.2006 / 11:24

למרתון סרטי הארווי קייטל בסינמטק או למסיבת אלקטרו-האוס צרפתי בחוף גורדון? מקבץ מאירועי הערב השווים

הלילה תחגוג תל אביב בפעם השנייה את הכרתה הרשמית כ"עיר הלבנה" - אתר מורשת תרבות עולמית. עם השקיעה יפתחו מקומות הבילוי והפנאי עד השעות הקטנות של הלילה וחלקם אף יפעלו עד זריחה. מוזיאונים יציגו תערוכות ואירועים מיוחדים, סרטים יוקרנו באולמות הקולנוע וברחבי העיר ומסיבות והופעות יצוצו מכל פינה.

קבלו במחיאות כפיים מקבץ מהאירועים המובחרים שמציע הערב:

קולנוע:

בקולנוע הוד יוקרן מרתון מחזות זמר החל מהשעה 22:00 (חינם למחזיקי כרטיסי מקסימום ת"א) עם מולן רוז', שיקאגו ומופע האימים של רוקי. החנות 8 מ"מ (בין דיזינגוף 99 לכיכר) תקרין סרטי אנימציה וקאלט החל מחצות. באוזן השלישית יוקרנו סרטים על "נושאי המגבעת" ועל מבקר המוזיקה קובי אור.

הסינמטק מציע את הממתק האמיתי: מרתון סרטים עד הבוקר, כולל ארוחת בוקר (החל מחצות). באולם הקטן – מרתון סרטים ישראלים אלטרנטיביים, ובאולם הגדול – שימו לב - מרתון פשע אורבאני בכיכובו של הארווי קיטל ("אצבעות ", "רחובות זועמים" ו"כלבי אשמורת").

מחול ותיאטרון:

האופרה הישראלית תקיים קונצרט, החל מחצות: אריות מאופרות פופולאריות, שירים ממחזות זמר ושירים ישראלים אהובים. בסוזן דלל יעלו את "הסיאנס של רומיאו", על פי "The Juliet Letters”, של אלביס קוסטלו ורביעיית ברודסקי.

ניסוי כלים במרכז ביכורי העתים, אירוע רב תחומי המשלב תיאטרון, מחול, וידאו, צילום, ציור, מיצגים ועבודות סאונד, מתקיים זו הפעם השלישית. הוא יפתח את שעריו ב"לילה הלבן".

תערוכות:

הגלריות ברחבי העיר יהיו פתוחות עד חצות, והכניסה אליהן תהיה חופשית. מוזיאון ת"א יהיה פתוח עד השעה 02:00 לפנות בוקר ויתקיימו בו הופעות של אפרת גוש ואסף אמדורסקי. בבית ביאליק תוצג תערוכת צילומי תל-אביב, יוקרנו סרטים תל אביביים, ובבית הקפה יפנקו הרכבי ג'אז.

בשדרות רוטשילד (שינקין עד הרצל) יערכו מיצגים החל מ-22:00. בחנויות מעצבים ייערכו תערוכות מיוחדות - קולקטיב 6940 יציג במתחם גן החשמל המחודש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מסיבות ומוזיקה:

בתאטרון תמונע, פסטיבל מחול אינטימדנאס יארח לילה של פאנק, עם שלושה תקליטנים ולהקת פאנקנשטיין. במאנטה ריי יהיו מופעי מוזיקה חיה לארוך כל הלילה עם תפריט לילה לבן מיוחד. במרכז עינב יתקיים מרתון ג'אז אוונגרד בן 10 שעות, בהשתתפות עשרות מלחינים ומבצעים מהארץ ומחו"ל. החנות האוזן השלישית תאכלס מרתון להקות צעירות (עד 02:30), עם מידנייט פיקוקס, לבנון ועוד. במוזיאון ת"א, כפי שהוזכר, יופיעו אפרת גוש ואסף אמדורסקי.

באומן 17 תיערך מסיבה לבנה, על כל מה שיכול להשתמע מכך. בממבו ביץ' בחוף גורדון ינגנו שלושה דיג'ייז צרפתיים סטים של אלקטרו האוס חמצמץ. ברחוב דיזינגוף יהיו אחראיים על המסיבות 8 מ"מ (בין דיזינגוף 99 לכיכר) עם ריקודים והופעות לתוך הלילה.

ספיישלים:

עשרות מסעדות יגישו תפריטים מיוחדים, שיכללו מנה ראשונה, עיקרית ואחרונה ב 75 ש"ח בלבד לסועד.

ליל שימורים בבית הכנסת באלנבי - מופע "עכשיו שבת" בהשתתפות הרב הראשי של תל-אביב-יפו, ישראל מאיר לאו, והרב מוטי אילון-ראש תנועת "מבראשית".

לילה לבן ב"בית בנמל": במסגרת הלילה יוקרנו ב- Comme il faut café סרטי סטודנטים של החוג לקולנוע באוניברסיטת תל אביב. מדי שעתיים יתקיימו על הרציף שיעורי ריקודי בטן. חנויות הבית תהיינה פתוחות אף הן, ויוצעו מבצעים מיוחדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully