וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולפן מונדיאל שקוף לערוץ 10

מור שני

3.7.2006 / 9:49

רפי רשף ומוטי קירשנבאום ישחזרו את גימיק הבחירות של הערוץ בחמישה ספיישלים מחוף "עדן" בהרצליה, לכבוד גמר הגביע העולמי

לכבוד גמר המונדיאל, שיתקיים ב-9 ביולי, יקים ערוץ 10 אולפן שידורים שקוף, ממנו ישדר במשך חמישה ימים ספיישלים של מונדיאל וספורט. הרעיון הוא שיחזור של הגימיק אותו הפעילה חברת החדשות של הערוץ מכיכר רבין, במהלך שבוע הבחירות במרץ האחרון.

את הספיישלים ינחו רפי רשף ומוטי קירשנבאום. הם יסקרו את משחקי חצי הגמר והגמר, החל מה-5 ביולי ועד ה-9 ביולי, וילוו בהפנינג ספורט בחוף "עדן" בהרצליה.

בימי המשחקים, יתחיל הספיישל כשעה לפני תחילת המשחק, בשעה 21:00. כשלא יתקיים משחק ישמש האולפן לפריצות שידור מיוחדות בנושאי ספורט מההפנינג שייערך בחוף.

באולפן יתארחו טאלנטים של הערוץ, וכן מגרמניה ישדרו מיקי חיימוביץ' ועמנואל רוזן. את המשחקים עצמם שישודרו בערוץ יגיש מאיר אינשטיין, בליווי הפרשנות של ניר לוין.

בהפנינג שיתקיים בחוף יתקיימו הופעות חיות של הדג נחש ובית הבובות, וכן יתארחו בו מתמודדי "לרדת בגדול". כמו כן ייערכו על החוף תחרויות ואימוני ספורט, יוקמו חדרי כושר ומגרשי כדורעף וכיו"ב. סקאוטרים של הערוץ יחפשו על החוף את מתמודדות העונה הבאה של "הדוגמניות".

כמו כן, לרגל המאורע המרגש של גמר גביע העולם, ישדר הערוץ ספיישל של התוכנית "מי רוצה להיות מיליונר" בנושא מונדיאל, סרטי תעודה על המונדיאל, ואת סרט הקולנוע "שחקי אותה כמו בקהאם".

הכניסה למתחם ההפנינג היא ללא תשלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully