וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: סופרמן חזר

3.7.2006 / 7:12

הגבר בטייטס הכניס 52.1 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו. אבל ההפתעה הגדולה הוא "השטן לובש פראדה"

"סופרמן חוזר", סרט לו ציפו רבים, הכניס למפיקיו 52.1 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון - שלושת הימים הראשונים להקרנתו, כך לפי הערכות האולפנים. יש לציין כי אולפני וורנר ציפו להכנסות גבוהות יותר בסוף השבוע הראשון של הסרט. הסרט גלש בקלות לטופ של רשימת שוברי הקופות בארצות הברית.

אבל הפתעת השבוע היה הסרט "השטן לובש פראדה", עם מריל סטריפ ואן האתאווי - שהצליח הרבה מעבר למשוער – אפילו יותר ממה שקיוו עבורו מפיקיו. בסוכנויות הידיעות דווח כי הסרט הכניס בסוף-שבוע הבכורה שלו 27 מיליון דולר.

המבצע ההרואי של סופרמן לחדור לראש הרשימה היה מוצלח – אבל לא טוב כמו זהו של קולגת-העל שלו, ספיידרמן. הסרט "ספיידרמן 2", שיצא ב-2004, השחיל לכיסיו 88.1 מיליון דולר בסופ"ש הראשון ליציאתו. ובכל זאת, "סופרמן חוזר", בכיכובם של בראנדון רות' וקייט בוסוורת', זוכה לביקורות טובות, כך שיש עוד למה לצפות.

הסופש האחרון בארה"ב הוא סופש ארוך – לקראת יום העצמאות האמריקאני ב-4 ביולי, ואולפני הקולנוע רק מרוויחים מכך. למרות הירידה במכירת הכרטיסים שהסתמנה באביב, עתה האולפנים חזרו לשמוע את הקופה מצלצלת, אף יותר מהתקופה המקבילה בשנה שעברה. אז, אגב, יצא לאקרנים "באטמן מתחיל".

סרטו של אדם סנדלר, "קליק", גלש מהמקום הראשון ברשימת שוברי הקופות, שם התייצב בשבוע שעבר – אל המקום השלישי, ו"מכוניות" התמקם במקום הרביעי. "מהיר ועצבני 3" במקום השביעי – וסוגר את הרשימה במקום 10 – "צופן דה וינצ'י".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully