וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר בכר עם עוד מדור של טריילר פארק

עומר בכר

9.7.2006 / 11:09

היה לו כל מה שהוא רצה, אבל הוא רצה יותר. יותר מדי

תנו לו צ'אנס

בימים אלו בהם דבנדרה בנהארט מגיע ארצה להופעה, קשה שלא להתחבר מחדש לצד ההיפי שבנו ולחור אל הימים בהם מסרים של אהבה, שלום ואחווה עולמית לא היו רק מנטרות של תחרויות יופי, והשלום התחיל בתוכנו ולא בתוך ראשם של יועצי תקשורת ופרסומאים, המוזיקאים היו חוד החנית במאבק.

ג'ון לנון היה מהמנהיגים של המאבק לשלום עולמי, ונראה היה שהוא אכן האמין שביכולתו להשפיע. "ארה"ב נגד ג'ון לנון", הוא סרט חדש, שכבר עלה בחו"ל לאקרנים, ומנסה להראות כיצד הממשל האמריקני בראשות ריצ'ארד ניקסון, ניסה להפעיל לחץ על ג'ון לנון ויוקו אונו, בכדי להשתיק את קמפיין השלום שלהם שבא על רקע מלחמת (הברירה) ויאטנם.

הטריילר (ויש להניח שגם הסרט) מורכב מקולאז' של תמונות ארכיון, לצד ראיונות עם אנשים שונים. לא מפתיעה אם כן, הכתובית בתחילת הטריילר, שמודיעה לצופים שהסרט הופק על ידי האולפנים שהביאו לכם את פרנהייט 9.11. כמו הסרט ההוא, גם כאן נראה כי המגמה השמאלנית-ליברלית (צפוןתלאביבית-אומואית-יפת נפש) שולטת ומציגה תמונה לא ממש מאוזנת. המוזיקה לטריילר ולסרט כמובן לא צריכה להפתיע אף אחד, אם כי הבחירה בשירים "Nobody Told Me" ו-"Instant Karma" לקדימון, מצוינת, גם מכיוון שהשירים כשלעצמם מצוינים, וגם בשל העובדה שהם הצליחו לדלג מעל משוכת האלמנטריות ולא דחפו את "Give Peace a Chance" הצפוי.

אין בטריילר שימוש בקריין, אולם מכיוון שאנו רואים מרואיינים שלמעשה מסבירים לנו על מה הסרט, המחסור כלל אינו מורגש. יש להניח שהטריילר משפיע בעיקר על המשוכנעים וכבר חדלנו להאמין לאחר פרנהייט 9.11 (שלא הצליח לשנות מאום בבחירות לנשיאות ארה"ב) בכוחו של סרט, פופולארי ככל שיהיה, לשנות במשהו את המציאות. אבל היי, צריך להיות חולמניים ומעט נאיביים בכדי לרצות באמת בשלום. עד כמה שזה מוזר לדבר על כך בימים אלו במיוחד כאן בארץ, אולי כדאי להושיב את ראשי הצבא ומערכת הביטחון לצפות בסרט. יש הנחה של "חבר".

אגב, אמנם ביקורת טריילרים עסקינן, אבל חייבים לציין לטובה את הפוסטר של הסרט. די מדהים.

ציון טריילר:V
קהל יעד: פעילי שלום עכשיו, מתחם שנקין ויואב קוטנר.

נתפס ברשת

בעונה החדשה של הסדרה המעולה "הפמלייה" מופיע וינס צ'ייס בסרט "אקווה-מן" ושובר את שיא ההכנסות לסוף השבוע הראשון, שהושג על ידי ספיידרמן 2 בקיץ 2004. שבוע לאחר שידור הפרק יצא הטיזר החדש לספיידרמן 3. הטיזר אגב, יצא ביום היציאה לאקרנים של "סופרמן חוזר" ובקרב הסופר-גיבורים, נראה כרגע שהעכביש יצא עם רגלו על העליונה.

הטיזר עצמו נותן לנו מספיק אינפורמציה בכדי להבין את קו העלילה של הסרט החדש. אנו רואים בו תמונות של ספיידי בחליפה שחורה. למי שלא עוקב אחרי הקומיקס, נספר שמדובר בחליפה שלתקופה מסוימת עטה על עצמו ספיידרמן; חליפה שחורה שהוא מצא בחלל ומשפרת את כוחותיו. לאחר זמן מה הוא הבין שמדובר בחייזר שמשתלט לו על הגוף, והחליט להיפטר מהחליפה, רק שלרוע מזלו אדם אחר מצא אותה והפך לוונום, אחד מאויביו המרים ביותר.

בטיזר אין זכר לוונום ואין אנו יודעים האם הוא יהיה הנבל הראשי בסרט, אולם כן ניתן לראות את הגובלין הירוק החדש, בנו של הנבל מהסרט הראשון. נבל נוסף הוא סנדמן, שרואים תמונה קצרה שלו ברחובות ניו-יורק כמו גם את טופר גרייס (אריק ממופע שנות ה-70), שישחק את אדי ברוק, האיש שיהפוך אחר כך לוונום. הטיזר מלווה במנגינת הסרטים הקודמים, ובניגוד לאווירת השלום מהטריילר הקודם, בספיידרמן 3 מבטיחים לנו, שהמאבק מתחיל בתוכנו. הרשו לי להמר שהסרט הולך לשבור את השיא של עצמו בקיץ הבא.

ציון טריילר: יעיל כמו 600K
קהל יעד: חובבי בלוקבאסטרים

אורגזמטרון

בשבוע שעבר, ביקש ממני ארבל לכתוב על הטיזר החדש לסרט הרובוטריקים.הטיזר שהודלף לכאורה לרשת עשה גלים בכל פורום סיי-פיי שמכבד את עצמו והדיונים על טיבו עדיין נמשכים. גם אתם יכולים לתרום את דעתכם ב- www.i-am-a-geek.com.

בקשר לטיזר, הסיבה שטרם ניתן למצוא אותו היא, שהוא עדיין לא עבר צנזורה ולא אושר לצפייה לכל הגילאים.אין כאן הרבה תמונות מהסרט החדש, שכן הוא רק בתחילת הצילומים. אך העובדה הזו לא מנעה מהמפיקים ליצור טיזר, שמתבסס ברובו על תמונות ארכיון של סוכנות החלל האירופית. הטיזר מספר לנו שב-2003 התרסקה החללית Beagle 2 על מאדים. השדר האחרון שלה סווג כסודי ביותר. השדר הסודי הוא של צללית של שקרניק לא מזוהה שדורך על רכב החלל. ואז מופיעה הכתובית - זו היתה ההתראה האחרונה.

הטיזר בהחלט מצליח לעורר את זקפת הנוסטלגיה של ילדי האייטיז. מדוע אם כן בכל זאת אנשים מסתייגים מהטיזר? ובכן, ראשית, ידוע שגיקים נאמנים לפרטים, שונאים שמזיזים להם את הגבינה ולכן כשמעבדים ספר, או סדרת טלוויזיה ישנה לסרט, קהל המעריצים הפנאטי שם לב לכל פרט ששונה. החל מהלוגו השונה ועד לעובדה שהרובוטריקים לא מגיעים ממאדים. שנית ומרגיז עוד יותר, הוא במאי הסרט מייקל ביי, שהתעקש לדחוף את העובדה שזה סרטו בטיזר, ממש מתחת ללוגו של הסרט.

אפשר לסכם את התחושה האמביוולנטית מהטיזר בציטוט מהסרט "טים אמריקה" - "Pearl Harbor sucked, and I miss you".
ציון טריילר: כמו היריות בסדרת הטלוויזיה, מצליח לפספס מטרה בטוחה.
קהל יעד: כל מי שמבין שהאייטיז שלטו!!!

  • עוד באותו נושא:
  • תרבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully