וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאי ריצ'י יכתוב קומיקס לווירג'ין

סוכנויות הידיעות

9.7.2006 / 15:00

חוברת הקומיקס פרי עטו של במאי הקולנוע צפויה לראות אור בסתיו. החוברת תצא לאור על ידי וירג'ין קומיקס של ריצ'רד ברנסון

במאי הקולנוע הבריטי [[גאי ריצ'י]] יכתוב את הסיפור עליו תתבסס חוברת קומיקס, שתוציא לאור חברת וירג'ין קומיקס של היזם ריצ'רד ברנסון, כך דיווח היום העיתון הבריטי "אינדיפנדנט". חוברת הקומיקס פרי עטו של ריצ'י - החתום על סרטים דוגמת "לוק, סטוק ושני קנים מעשנים" ונשוי ל[[מדונה]] - צפויה לראות אור בסתיו, ועשויה בהמשך גם לצאת בגירסה קולנועית ובתור משחק וידיאו.

מיזם הקומיקס וההנפשה וירג'ין קומיקס הוא המיזם האחרון של ברנסון, הידוע במגוון הרחב של יוזמותיו העסקיות - החל בתוכניות לשירות נוסעים מסחרי לחלל וכניסה לעסקי הנפט, וכלה בשירותי סלולר ותעופה.

הכותר הראשון של וירג'ין קומיקס - דווי (Devi) - צפוי להגיע למדפי החנויות בבריטניה ובארה"ב ביום רביעי הקרוב. חוברת הקומיקס, שבמרכזה עומדת הדמות דווי, המבוססת על האלה ההינדית בעלת אותו השם, נכתבה בהשראתו של במאי הקולנוע ההודי שיחר קפור.

וירג'ין קומיקס, המבקשת להתחרות בענקיות התחום דוגמת מרוול ו-די.סי, פונה בעיקר לשוק ההודי ומתכננת לפעול גם בתחום המנגה היפאני. החברה מתכננת להוציא שמונה כותרים נוספים עד סוף השנה.

וירג'ין קומיקס היא מיזם משותף של וירג'ין בוקס, הסופר ההודי דיפק צ'ופרה, במאי הקולנוע ההודי שיחר קפור, ומו"ל הקומיקס גותם אנטרטיינמנט. המטה של עסקי הקומיקס ממוקם בניו יורק, בעוד שמטה חטיבת ההנפשה, וירג'ין אנימיישן, נמצא בבנגלור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully