וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא הכנסות ל"שודדי הקאריביים 2"

10.7.2006 / 7:37

בתום סוף שבוע מטורף, הכניס ההמשכון של דיסני 132 מיליון דולר, ושבר את השיא של "ספיידרמן"

ג'ק ספארו הצליח להטביע את קופות בתי הקולנוע ולשדוד אותן עד תום – "שודדי הקאריביים 2: תיבה של איש מת" עשה אמש שיא חדש, כשסיים שלושה ימי הקרנות בלבד עם הכנסות של 132 מיליון דולר, כך לפי הערכות האולפנים. הלהיט של דיסני ניפץ בקלות את השיא הקודם, שהיה שמור ל"ספיידרמן", שב-2002 חתם סוף-שבוע שלם עם 114.8 מיליון דולר.

הסרט הראשון, "שודדי הקאריביים", שיצא ב-2003, סגר בסוף השבוע הראשון להקרנתו רק 46.6 מיליון דולר. ההמשכון כמעט שילש את ההכנסות.

כפי שדווח אתמול, סרטו של גור ורבינסקי סחף את הצופים עוד מהיום הראשון להקרנתו. את שיאו הראשון הוא שבר כבר ביום שישי, כשגרף את הסכום הגדול ביותר אי פעם שהכניס סרט ביומו הראשון – 55.5 מיליון דולר. ביום שבת כבר הסתכמו הכנסות הסרט ב-100 מיליון דולר. המפיק גרי ברוקהיימר מודה כי לא חשב שיגיע למספרים הללו. "כשאנשים ניבאו את המספרים הגבוהים הללו, חשבתי שהם רק מנסים להיות מרושעים, וכך, גם אם הסרט ירוויח 100 מיליון דולר הוא יחשב לכישלון" הוא אמר. "לא חשבתי לרגע שנגיע למספרים הללו באמת".

צ'אק ויאן, ראש מחלקת ההפצה בדיסני, טוען שהסוד של "שודדי הקאריביים 2" הוא שהסרט פונה לכל שכבות הגיל, לכל המינים – בעצם, לכולם. הסרט הבא בסדרה של קפטן ספארו כבר נמצא בהכנה – הוא צולם כמעט במקביל לסרט השני, ויככב בו אביו של ג'ק ספארו – וההשראה לדמותו של ג'וני דפ – קית' ריצ'ארדס מ"הרולינג סטונז".

בסוכנויות הידיעות דווח כי "סופרמן חוזר", המקום הראשון של שבוע שעבר, נפל למקום השני, עם הכנסות של 21.85 מיליון דולר בלבד. לשם השוואה, "סופרמן חוזר" הכניס 141.7 מיליון דולר ב-12 ימי הקרנה – סכום שכאמור, "שודדי הקאריביים 2" גרף כמעט ב-3 ימים. במקום השלישי נמצא "השטן לובש פראדה" עם הכנסות של 15.6 מיליון דולר בסוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully