וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויה קון דיוס ביטלו בחיפה; ביטולים ושינויים נוספים

14.7.2006 / 10:13

הלהקה הודיעה כי לא תופיע היום (ו') בעיר. ההופעה מחר ברעננה תתקיים כסדרה. זיגי מארלי משנה לוקיישן, ולא יופיע בחוף אכזיב; דפש מוד כרגע לא מבטלים

ההרכב ויה קון דיוס ביטל את הופעתו במרכז הקונגרסים בחיפה. ההופעה, שהייתה אמורה להתקיים הערב (שישי), בוטלה "עקב המצב הבטחוני". ההופעה שאמורה להיערך מחר (שבת) בפארק רעננה לא בוטלה, והיא תתקיים כסדרה. הכרטיסים להופעה בחיפה יהיו תקפים להופעה ברעננה.

ביטול ראשון גם גם בפסטיבל הג'אז באילת: "שלישיית רוזנברג", שהייתה אמורה להשתתף בפסטיבל, ביטלה את השתתפותה. אמרגן הלהקה נימק את הביטול במצב המלחמתי בו נמצאת ישראל בימים אלה. במקומה של הלהקה יגיע לישראל ההרכב "לטין גרוב" מקובה והפסטיבל עצמו יימשך כסדרו, בתאריכים 27-30 באוגוסט.

בתוך כך, הופעתו של זמר הרגאיי זיגי מארלי בחוף אכזיב, שהייתה אמורה להתקיים ב-28 ביולי, לא תתקיים באתר, מפאת קרבתו של החוף לגבול הצפון. נכון לעכשיו אין יודעים לאן תועבר ההופעה. ההופעה שאמורה להיערך בבארבי, תל אביב, ב-27 ביולי, תתקיים כסדרה.

כמו כן, משרד היח"צ המטפל בהופעה של דפש מוד בארץ הוציא הודעה לתקשורת, המבקשת להזים את השמועות בדבר ביטול ההופעה המיוחלת של הלהקה בארץ. דפש מוד אמורה להופיע בארץ ב-3 באוגוסט, ורבים כבר קנו כרטיסים להופעה, אך היום החלו לנשוב שמועות בדבר ביטול המופע בשל המצב הביטחוני. " להקת דפש מוד לא ביטלה את הגעתה לישראל. ההפקה ממשיכה לעבוד כסדרה", לשון ההודעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully