וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה בוולג'ין: "No Exit" הוא הזוכה

מור שני

15.7.2006 / 22:59

סרטו של דרור סבו בהשתתפות מנחיה היוצאים של תכנית הנוער, זכה בתחרות היוקרתית של פסטיבל הקולנוע. אסי דיין וגל זייד מתחלקים בפרס השחקן הטוב. אסי לוי עם פרס השחקנית

הפתעה הערב בירושלים: "נו אקזיט" (No Exit), סרטו של דרור סבו שנעשה עבור HOT להקרנה טלוויזיונית, ומבוסס על תכנית הנוער "אקזיט", זכה בפרס הראשון בתחרות וולג'ין לסרט הישראלי הטוב ביותר, במסגרת פסטיבל הקולנוע בעיר.

הוא גבר על שבעה סרטים עלילתיים: "הדברים מאחורי השמש" של יובל שפרמן, "ידיים קשורות" של דן וולמן, "אביבה אהובתי" של שמי זרחין, "אדמה משוגעת" של דרור שאול, "מחילות" של אודי אלוני, ו"שלוש אימהות" של דינה וצבי ריקליס, "מכתבים לאמריקה".

יוצרי הסרט "NO אקזיט" זכו בפרס כספי על סך 190 אלף שקלים. הוא יתחלק בין סבו ובין חברת "שמיים הפקות" שהפיקה את הסרט באמצעות המפיקים אורי דיקשטיין ומיכל דבש.

בפרס השחקן הטוב ביותר התחלקו שניים: גל זייד על "נו אקזיט" ואסי דיין על "הדברים שמאחורי השמש". פרס השחקנית הוענק לאסי לוי על "אביבה אהובתי".

"אביבה אהובתי", של הבמאי שמי זרחין, זכה בפרס התסריט הטוב ביותר, ובסכום כספי של 45 אלף שקלים.

"נו אקזיט" מביא את סיפורו של במאי צעיר ושאפתן (המגולם על ידי עפר שכטר) שמתגלגל לבימוי סדרת ריאליטי על רווק עיוור (אמנון וולף). המפיקים דוחקים את הסדרה למחוזות קיצוניים והכל בשם הרייטינג. עוד משתתפים מלי לוי, הדס מורנו, מיכאל מושונוב, שירי מימון ואסי עזר. היכנסו לתחרות נחשבה כהפתעה בפני עצמה, ורוב ההערכות לקראת הפרס התמקדו ב"אביבה אהובתי" של זרחין.

בקטגוריית הסרט התיעודי בתחרות זכו שני סרטים: "מלון 9 כוכבים" של עידו הר, וסרטו של שי כרמלי פולק "בילעין חביבתי". הפרס, על סך 55 אלף שקלים, חולק בין שני הזוכים, שאף יקבלו שירותי הפצה בינלאומיים בשווי 15 אלף שקלים.

בקטגוריית הסרט הקצר זכה הסרט "סימני דרך" של שמעון שי. פרס מיוחד מטעם הפסטיבל הוענק לגילה אלמגור על הופעתה ב"שלוש אמהות" של דינה צבי ריקליס ועל הופעתה בסרט "ידיים קשורות" של דן וולמן.

סך כל הפרסים ומענקי הפקה שניתנו במהלך הפסטיבל שנחתם הערב וארך 10 ימים עומד על כ-2 מיליון וחצי שקלים. השתתפו בו למעלה מ-300 סרטים, בינם למעלה מ-70 בכורות של סרטים ישראלים חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully