וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר פארק: עד טיפת הדם האחרונה

עומר בכר

16.7.2006 / 13:20

במלחמה כמו במלחמה, נאבקים עד טיפת הדם האחרונה. עומר בכר והמדור מנסים להגן על המדינה, בדרכם המיוחדת

האו? באורגזמה

הקיץ נועד לא רק לשוברי הקופות. גם סרטים יותר צנועים מוצגים בקולנוע בכדי להזכיר לנו שעדיין, סיפור טוב יכול לנצח גם את הפיראט הכי מרושע ואת גיבור העל הכי גיי-פרנדלי. אני לא משוכנע שכזה הוא הסרט The Oh In Ohio, אבל בהחלט יש לו פוטנציאל להיות אחד הסרטים החמודים של הקיץ. זהו סיפורה של פרסיליה צ'ייס (פרקר פוזי), אישה שיש לה הכל; עבודה, בית ובעל מושלם. רק דבר אחד חסר לה בחיים: היא מעולם לא חוותה אורגזמה.

לפי הטריילר, הסרט מתעסק בבעיות איתן מתמודד הזוג בעקבות חוסר ההצלחה במיטה - וההשלכות על החיים של כל אחד. האישה נרשמת לקורס נשיות, והבעל (פול ראד הזכור מ'קלולס' וכבעלה של פיבי) מוצא סטודנטית צעירה בת 18 (מישה ברטון מה-O.C חיה ובועטת) שאיתה הוא מנהל רומן.

בין הסצינות בטריילר מפוזרות המלצות מעיתונים שונים שכוללות אך ורק מילה אחת - Hilarious. לפחות ממה שרואים בטריילר, יש סיכוי להונאה בפרסום. לא נראה שאחיזת בטן תהיה פעולה שגורה אצל הצופים אך בהחלט יש לסרט סיכוי להיות נוסך חיוכים אידיאלי לימי הקיץ המהביל.

בטריילר, שערוך נכון ומעורר סקרנות, לא נעשה שימוש בקריין מטעמי תקציב, וזה מעיב על האפקט שלו. יש לציין לטובה בסרט את הקאסט המרשים, שכולל גם את לייזה מינלי, שקנתה את עולמה מחדש בתפקיד לוסיל 2 ב"משפחה בהפרעה" ואת דני דה-ויטו, שלו תמיד נשמור פינה קטנה (כן, כי הוא נמוך) בלב.

ציון טריילר: זקפה חלקית.

קהל יעד: מי שמתרגש מבואו הקרב של ט"ו באב.

בזמן שנישקת

גם בקומדיה הרומנטית The Last Kiss, ישנו שחקן אהוב ושחקנית מה-O.C. זאק בראף, הידוע גם כד"ר דוריאן מ'סקראבס', חוזר לשחק בדרמה את הדמות שהוא עושה הכי טוב, הבחור המיוסר. רייצ'ל בילסון - סאמר מהאו-סי, משחקת לצידו כאהובתו ואישתו לעתיד. עם זאת, על אף קאסט מרשים שנותן נקודת התחלה מבטיחה, הטריילר מאכזב ביותר.

אפילו לאחר שצפיתי בטריילר 3 פעמים, עדיין לא הצלחתי להבין מה בדיוק קורה שם. ברור שמדובר באיזשהו משבר אמצע החיים של זאק, שמעיב על הזוגיות, החברים והמשפחה. אבל לא ברור האם אלו סתם פלשבקים לפני חתונה שמספרים לנו כיצד הוא הגיע למצב הנוכחי, או שהוא עצמו מנסה לחיות הכל מחדש בכדי לראות האם הבחירות שהוא עשה נכונות. בכל אופן, דה ז'ה וו של "שמש נצחית בראש צלול" עלה בראשי במהלך הצפייה, ועם כל הכבוד לבמאי טוני גולדווין (הסמוראי האחרון), הוא עדיין לא מישל גונדרי.

לזכותו של הטריילר אומר שהם לא קידמו את הבמאי, כי אם את התסריטאי - והוא אחראי על "מיליון דולר בייבי". כך שבתחום הדרמה, אין חשש. ראוי במיוחד לציון פסקול הטריילר. אני לא יודע אם לזאק בראף יש יד בדבר, אך בכל מקום שהוא משתתף, מוזיקת האינדי מקבלת את הריספקט המגיע לה, וכך גם בטריילר הזה, שעושה שימוש בשיר המרגש Chocolate של סנואו פטרול.

ציון טריילר: נחכה שיגיע לספריית ה - DVD , אך למדף של חדשים לא מתורגמים.

קהל יעד: נזכיר שזאק בראף יהודי, אז כולכם צריכים לבוא, ואנשים שאוהבים לבכות בקולנוע.

דונט קול אס ניקולס

לא עובר שבוע ללא סקירה של סרט קומיקס חדש, וגם הפעם הסופר גיבור התורן הוא Ghost Rider. הקהל אוהב סרטי קומיקס. אולי זוהי המהות של הקולנוע המודרני, לספק חוויה אסקפיסטית גדולה מהחיים שמפשטת לנו את מושגי הטוב והרע.

הבעיה היא שכמו גברים, כל הגיבורים הטובים תפוסים (או הומואים). אבל מסחטת הכסף ההוליוודית לא מסתפקת באייקונים מנצחים כמו באטמן, סופרמן וספיידרמן: גם לגיבורי קומיקס סוג ב' יש מקום וקהל, ועל כן נוצרים סרטים כמו הלבוי, סין סיטי. לעיתים זה מצליח, כמו במקרים הנ"ל ולעיתים פחות (מישהו אמר אישה חתול?).

ניקולס קייג', השחקן אולי הכי עסוק בהוליווד, שרצה בזמנו לשחק את סופרמן בסרט החדש (ונדחה בשל חוסר התאמה אסתטית), הרגיש כי המגלומניה שלו לא תקבל את הדחייה, וסופר-גיבור הוא יהיה גם אם יצטרך לעבור 7 מדורי גיהנום. וזה מה שפחות או יותר מתרחש בגוסט ריידר. אדם אשר חתם הסכם עם השטן, הוא פעלולן אופנועים ביום, ושד גיהנום בלילה. רק שכמו הלבוי, גם הוא נלחם למען הטובים. כממתק עיניים, אווה מנדס משחקת את אהובתו של קייג' וכהכנה לספיידרמן 3 שיוצא במאי הבא, גוסט ריידר שעתיד לצאת בפברואר יכול להיות מתאבן לא רע. רק נקווה שזה לא יהיה עוד דרדוויל.

ציון טריילר: לא אלקטרה אבל גם בטח לא סין סיטי.

קהל יעד: חובבי קומיקס ופנטזיה שיכולים לסבול את פרצופו המיוסר של ניקולס קייג'

  • עוד באותו נושא:
  • תרבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully