וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס פרסי הטלוויזיה נדחה. שינויים נוספים במשדרים

מור שני

17.7.2006 / 14:49

הערוצים המרכזיים ממשיכים במתכונת חירום, ערוצי הבידור והילדים גם הם במתכונת מיוחדת. טקס פרסי האקדמיה נדחה למועד בלתי ידוע

בשל המלחמה בצפון וההפגזות הבלתי פוסקות של יישובי הארץ, משדרים ערוצי הטלוויזיה במתכונות מיוחדות וגדושות חדשות ופרשנויות למצב. ערוצי הבידור, לעומתם, יציעו יותר שעות שידור ותוכניות המתאימות למצב הרוח הלאומי המבוהל.

טקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה, שאמור היה להתקיים ביום שישי הקרוב ולהיות משודר בקשת, יידחה. מקשת נמסר כי הטקס ישודר במהלך חודש אוגוסט.

ערוץ 1: הרבה חדשות

ערוץ 1 ישדר לאורך כל היום במתכונת של אולפן פתוח, כל עוד נמשכת הלחימה האינטנסיבית, ישדר מאולפנים מיוחדים בצפון. מלבד חדשות הוא יציע גם תוכן תיעודי ובידורי המתאים לימים אלו, בכללו רצועת בוקר לילדים בין השעות 06:30-09:30, בה יציע שיחות עם פסיכולוגים ועם ילדים מאזורי הצפון.

כמו כן ישדר הערוץ רצועת חדשות נוספת בת שעה החל מהשעה 18:00 בימים ראשון עד חמישי, ובימים ראשון ורביעי אף יוסיף את התכנית "פרלמנט בעורף" החל מהשעה 22:00. בנוסף, ישדר הערוץ מדי לילה סדרות דרמה ומתח וסרטי קולנוע.

היום ישדר הערוץ בשעה 15:30 מבזק חדשות מיוחד, וב-15:35 אולפן פתוח לילדים. החל משעה 16:00 יחלו שידורי החדשות הרצופים במשדר מהאולפן הפתוח "מדינה במלחמה", ויכללו אולפן פתוח בחיפה עם קרן נויבך.

עוד חדשות ב-10, בלי ריקודים ב-2

ערוץ 10 ישדר היום מבזקי חדשות בכל שעה עגולה עד השעה 16:00, ולאחר מכן מהדורת חדשות מיוחדת לסיכום אירועי היום, שאחריה ישודרו ברצף "חמש בערב עם רפי רשף", "לונדון וקירשנבאום", מהדורת חדשות מורחבת, אולפן "לחימה בצפון" עם עמנואל רוזן ו"היום שהיה" עם גיא זוהר. לאחר מכן, ישדר בשעה 23:30 את הסרט "עת להרוג", ואת "היט".

מרשת נמסר כי לוח השידורים משתנה בהתאם לאירועים, וכי באופן עקרוני ברוב שעות היום ישודרו משדרי חדשות באופן רציף. התכנית "רוקדים עם כוכבים" לא תשודר הערב.

וקצת אסקפיזם

ערוץ הילדים יתגייס גם הוא להרגעת הטף על רקע ההפגזות וישדר מהיום במשך 24 שעות ביממה. בשעות הלילה הוא ישדר תכניות ילדים כגון "ארתור", "הפיג'מות", ו"מאיה ומיגל", ובשאר חלקי היום ימשיך במתוכנת בה החל ביום חמישי הכוללת פריצות בשידור חי על ידי מנחי הערוץ המבקרים במקלטים וביישובים בצפון.

כמו כן מהערוץ נמסר כי צוותו החל בהכנות לקראת שידור אולפן חירום, אם יוכרז מצב חירום לאומי. תכנית זו כוללת אולפן חי עם מנחי הערוץ שהונחו כיצד להרגיע את הילדים הצופים ולהסביר את המצב הבטחוני.

גם ערוץ הבידור הישראלי של HOT ירחיב את שידוריו ל-24 שעות ביממה החל מהיום. עד היום הוא שידר משעה 14:00 ועד 04:00.

בכל בוקר ישדר הערוץ סרט קאלט ישראלי, כמו "סאלח שבתי" ו"פעמיים בוסקילה". אחריו ישודרו התכניות "שניים", "דוקו סלב", "האלופה – חדר הלבשה", ו"המצעד". בשאר שעות היום יימשכו השידורים כרגיל. "אין סיבה כי לא נפתח את אופציית הבריחה בכל שעות היממה", נמסר מהערוץ, שימשיך להציע תוכן אסקפיסטי גם לאורך המלחמה בצפון.

ערוץ המוזיקה 24 ישנה גם הוא את לוח המשדרים, ויפתח אולפן חי שיאפשר לצופים לבחור את השירים האהובים עליהם ולשוחח עם אמני הארץ. הרצועה תשודר בכל יום החל מהשעה 15:00 ועד 22:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully