וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאטרונים למען תושבי הצפון

מור שני

17.7.2006 / 17:11

אחרי הבימה גם הקאמרי והחאן יתרמו לעידוד המורל הלאומי. בחאן כניסה חינם לצפונים ותושבי עוטף עזה; שחקני הקמארי יופיעו במקלטים

לאחר החלטתו אתמול של תאטרון הבימה לאפשר כניסה חינם להצגותיו לתושבי הצפון השוהים במרכז הארץ בתקופת המלחמה, מודיעים היום גם תאטרון הקאמרי ותאטרון החאן הירולשמי על הצטרופתם למערכה לעידוד המורל הלאומי.

שחקני תאטרון הקאמרי בשיתוף עם גלי צה"ל יצאו ביום רביעי בבוקר ליישובי אצבע הגליל כדי להנעים את זמנם במקלטים.

השחקנים שלמה וישינסקי, רמי ברוך ואלי גורנשטיין יגיעו ליישובים בליווי מוזיקאי ויופיעו לאורך כל היום בהתנדבות. הם יעלו קטעים ושירים מהצגות שונות.

כמו כן, כפי שדווח בוואלה! תרבות אתמול, 900 מילדי שדרות יתארחו מחר בבית התאטרון בתל אביב ויצפו בהצגה "עוץ לי גוץ לי". בשבועות הקרובים יעלה התאטרון את הצגות "שמנה", "קרוב לבית" ו"ציפור שחורה" בהיכל התרבות של אשקלון במחירים מוזלים לטובת תושבי הדרום.

מהתטארון נמסר כי בימים הקרובים יורכבו אצלו צוותים נוספים של שחקנים שיצאו להופיע במקלטים ובמרכזים קהילתיים ביישובי הצפון וביישובי עוטף עזה.

חינם בחאן

תאטרון החאן הירושלמי יארח גם הוא את תושבי הצפון ותושבי יישובי עוטף עזה השוהים במרכז בתקופת המלחמה. הוא נענה לבקשתו של שר התרבות אופיר פינס, להביע סולדריות ולתרום למורל הלאומי.

תושבי הצפון ויישובי עוטף עזה יוכלו להינות מההצגות "החיים הם חלום", "מאכינל", ו"אושר" המועלות בתאטרון בימים אלו. הכניסה תהיה על בסיס מקום פנוי.

יקי הרטל מנכ"ל התאטרון אמר על היוזמה: "נשמח לתרום את תרומתנו הקטנה בתמיכה ביישובים בזמן המלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully