וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: ביי הוק אנד ביי קרוק

מור שני

17.7.2006 / 18:28

"שודדי הקריביים 2" נשאר בראש הטבלה גם השבוע, והופך לסרט המכניס ביותר של השנה, ועתיד לשבור שיאים נוספים

זהו השבוע בו ג'וני דפ הופך מכוכב על סקסי אך ביזארי לכוכב על סקסי, ביזארי ורווחי. השחקן התמוה, שריצף את הקריירה שלו בשורה של תפקידים הזויים (אך איכותיים) ומיתג עצמו ככוכב על עם טוויסט אלטרנטיבי מוביל היום את הסרט הרווחי ביותר השנה, שמאיים לשבור גם כמה שיאים נוספים.

"שודדי הקריביים 2: תיבה של איש מת" של אולפני דיסני הכניס בסוף השבוע השני ליציאתו 62.2 מיליון דולר, והתייצב טבלת שוברי הקופות של השבוע ובראש טבלת הסרטים המכניסים של השנה. מאז יציאתו לאקרנים לפני עשרה ימים הוא הכניס למעלה כ-258.2 מיליון דולר בארצות הברית בלבד.

את התואר הנכבד הוא לקח מ"אקס מן: המפלט האחרון", שהכניס בשמונת השבועות מאז יציאתו כ-232 מיליון דולר.

בהתאם לחיבתם של מנהלי האולפנים בהוליווד להשוואת אורך ועובי, מתפקד "שודדי הקרביים" כסמל הפאלי החשוב ביותר של דיסני אי פעם, ומשיג כיבושים נוספים במחלקת הטבלאות וההשוואות. בשבוע שעבר הוא הוכתר כסרט עם ההכנסה הגבוהה ביותר בסוף השבוע הראשון, לאחר שהכניס כ-135.6 מיליון דולר בשלושה ימים. הוא נישל מהתואר את "ספיידרמן" שהכניס בשנת 114.8 מיליון דולר בשנת 2002.

ועוד בגזרת הלמי-יש-יותר-גדול: "שודדי הקריביים 2" קוטף גם מקום מכובד בטבלת ההכנסות לסרטים בשבוע השני ליציאתם. הוא ממוקם בה במקום השלישי, מתחת ל"ספיידרמן" (במקום השני) ול"שרק 2". בדיסני מעריכים כי עד שבוע הבא יגרוף הסרט סכום גולל של למעלה מ-302 מיליון דולר, ויתעלה אף על קודמו בסדרת השודדים משנת 2003.

הסרט השלישי בסדרת "שודדי הקריביים" עתיד לצאת לאקרנים בארצות הברית כבר בחודש מאי הקרוב, וכבר גורם להתרגשות רבה אצל דיסני, שמנהליה כבר חולמים על מפל הדולרים הבא.

במקום השני ברשימת שוברי הקופות השבוע נמצאת הקומדיה “Litle Man” של סוני המספרת את סיפורו ההזוי של שודד גמדי המתחפש לתינוק. היא הכניסה בסוף השבוע האחרון 21.7 מיליון דולר.

במקום השלישי ברשימה נמצאת הקומדיה "אתה, אני והוא" (You, Me and Dupree) של אולפני יונברסל, שכניסה בסוף השבוע האחרון כ-21.3 מיליון דולר.

למרות ההצלחה הגדולה של דיסני ושדדיה, סוף השבוע האחרון בהוליווד הוא הראשון מזה שמונה שבועות בו חלה ירידה בהכנסות בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שעברה. גם בשבוע המקביל אשתקד, אגב, הוביל את הטבלה ג'וני דפ עם הסרט "צ'ארלי בממלכת השוקולד".

תריסר הסרטים המובילים ברשימת שוברי הקופות השבוע הכניסו סכום כולל של 156 מיליון דולר, המגלמים ירידה של כ-5 אחוזים מההכנסות בשבוע המקביל אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully