וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד פרגונים לתושבי הצפון

מור שני

19.7.2006 / 14:03

כל ישראל ערבים זה לזה, פרק ג': בתי הקולנוע "לב" ומועדון הזאפה מציעים כרטיסים חינם; ארקדי גאיידמק משדרג את כפר הנופש

מאז החלה לחימה בצפון רבים מציעים עזרה בעידוד המורל הלאומי בכלל ובשיפור מצב רוחם של תושבי הצפון השוהים במרכז על תקן פליטים-נופשים. למעשה, ניתנות להם לא מעט הזדמנויות לעשות קצת גוד טיים על חשבון המלחמה.

התיאטראות -הבימה, החאן והקאמרי- מציעים כניסה חינם להצגות, בית ציוני אמריקה כניסה חינם בשבת לפסטיבל "אהבה בעיר", עיריית תל אביב מציעה פעילויות שונות לילדים בגינות הציבוריות, ארקדי גאיידמק מציע שלל מופעים בפארק הנופש שהקים לתושבי הצפון בניצנים, ובמוזיאון תל אביב יתקיימו קונצרטים מוזלים לילדים.

היום מתווספות הטבות נוספות לתושבי הצפון ועוטף עזה שמחכים לרגיעה במרכז. בתי הקולנוע "לב" בדיזנגוף ובקניון רמת אביב מציעים כניסה חינם לכל ילד והורה מלווה מאזורי קו העימות לסרטים "כיפה אדומה - הסיפור האמיתי" ו"קרוסלת הקסמים". המצבע בתוקף כל ימות השבוע וסוף השבוע ועד ה-31 ביולי, בינתיים.

מועדון הזאפה תל אביב, בשיתוף "פיסטוק אמנים" ורדיו "קול רגע" חילק 40 כרטיסים זוגיים להופעה מיוחדת של אפרת גוש שתתקיים במועדון מחר בערב, דרך תכניות התחנה.

כפר הנופש של ארקדי גאיידמק בניצנים, שהוקם במיוחד למען תושבי הצפון, ימשיך לפעול עד יום ראשון. זאת אם לא יהיו שינויים או הדרדרות נוספת במצב. הכפר מציע לתושבי הצפון את כל שירותי הלינה בחינם, כולל שלוש ארוחות ביום. בנוסף, דואג המיליארדר להנעים את זמנם של הפליטים-נופשים ומביא לכפר הופעות של אמנים שונים. כבר הופיעו בכפר סאבלימינל, הראל מויאל ושי גבסו. היום תשודר ממנו תכנית הרדיו של דידי הררי, ומחר וביום שישי ישודרו ממנו תכניות כוכב נולד. כמו כן, יופיעו בפארק ביום ראשון אייל גולן, שלומי שבת, פאבלו רוזנברג, סטאלוס ואורן חן, ליאור נרקיס רגב הוד ואחרים.

תושבי הצפון יוכלו אף להינות מפעילויות שונות כמו מעגלי תופים, סדנאות קפוארה, והקרנות סרטים.

בנוסף, יתקיימו בחולון הופעות של איריס ועופר פורטוגלי עם דני ליטני ומקהלת גוספל בשם "ימות המשיח". ביום שבת הקרוב הכניסה למופע תההי חינם לתושבי הצפון.



עדכון אחרון: 17:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully