וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינויים נוספים בלוח המשדרים

אתי שכטמן

19.7.2006 / 15:44

שבוע ללחימה בצפון: החדשות ממלאות את לוח המשדרים, HOT מנסים טכניקות של הרגעה ניורולוגית, והשאר מחזקים את מדורת השבט

בתום שבוע ללחימה בצפון ממשיכים הערוצים המרכזיים וערוצי הכבלים והלוויין לערוך שינויים משמעותיים בלוח השידורים. מהדורות החדשות תופסות את רוב שעות היום בערוצים 1,2 ו-10, ואילו ערוצי התוכן ממשיכים לספק תוכן ארגעה ותכניות לחיזוק האתוס הישראלי.

ערוץ 1

ערוץ 1 ישדר מהשעה 09:00 עד השעה 15:30 את התכנית "בחדר של חני", ובכל שעה עגולה ישודר עדכון חדשות. לאחר מכן, במהלך תכניות הילדים שישודרו עד 16:50 ישולבו גם חדשות לילדים.

בשעה 16:50 תשודר מהדורת חדשות באנגלית. אחריה ישודרו מהדורה בת שעה של "ערב חדש", והתכנית "שש במלחמה" עם גדי טאוב ועינת פישביין. בין השעות 19:00-21:00 ישודר "היום בחדשות" - אולפן מיוחד עם עדכונים ותכנים מ"ממבט לכסף" ומ"סיקור עולמי".

בשעה 21:00 תשודר מהדורת החדשות "מבט" ואחריה "החזית בעורף" בהגשת מנשה רז ופרופסור רחל אליאור ו"מהיום למחר".

ערוץ 10

ערוץ 10 ישדר במתכונת גל פתוח עד לשעה 16:00. לאחר מכן תשודר מהדורה מיוחדת עם טלי מורנו, וב-16:55 תשודר כרגיל "חמש בערב" עם רפי רשף. "לונדון את קירשנבאום" תשודר כרגיל וב-20:00 המהדורה המרכזית וב-22:15 תכנית מיוחדת עם צופית גרנט בראיון ראשון עם מח"ט החיילים החטופים בצפון, אל"מ במיל' אשי אל-צור.

התכניות "אודטה" ו"משהו טוב" עם סיגל שחמון לא ישודרו.

ערוץ 2

ערוץ 2 , שעבר אתמול לאריזה גרפית חדשה תחת הלוגו "ישראל במלחמה", משדר עד להודעה חדשה במתכונת גל פתוח.

מקשת נמסר כי לאחר מהדורת החדשות המרכזית יועבר שידור מיוחד של "עובדה" תחת הכותרת "כך מתנהלת המלחמה". במסגרת התכנית ישודרו כתבות תשודר סדרת כתבות: אילנה דיין וגלעד טוקטלי הצטרפו ליממה אל ספינת טילים של חיל הים מול חופי ביירות, יגאל מוסקו העביר לילה בטייסת F-15 עם הטייסים שיוצאים למשימות תקיפה בלבנון, אורלי וילנאי תיעדה את הצוותים הרפואיים שפועלים באגף התת קרקעי של בית החולים בנהרייה ואיתי אנגל בדק את מפלס החרדה הלאומי מתל אביב ועד הגבול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

HOT וערוץ הילדים

החל מהיום תפתח HOT תפתח את התוכנית "מרגיעון" ב-VOD, המבוססת על טכנולוגיה ניורוטכנולוגית ייחודית שפותחה ע"י הפסיכיאטר ד"ר אנטוני נפתלי והמהנדס אריה כץ ממכון הר הכרמל בחיפה. התוכנית נועדה להקל על תופעות לחץ נפשי ע"י שידור אודיו ווידאו המשפיעים על גלי המוח.

בערוץ הילדים לא יהיו שינויים מיוחדים בשידורים. הערוץ ימשיך לשדר במתכונת הימים האחרונים ויגיש תכניות אולפן בנושא המלחמה.

הערוץ, בשיתוף נס טכנולוגיות וארנון פז, ארגן יום כיף עבור ילדי הצפון בספארי רמת גן בו. במסגרת האירוע נהנים הילדים ממופע אילוזיות של האמן יובל קורן והופעות של רקדניות הסטודיו של אתי פולישוק. האירוע ישודר בערוץ.

רדיו

בכפר הנופש שהקים איל ההון ארקדי גאיידמק למען תושבי הצפון בניצנים, משדרת ניידת שידור של רדיו 99 עד השעה 19:00. רשת ג' פתחה היום את קווי הטלפון למאזינים בצפון ויישובי עוטף עזה בתכניתה של אורנה יקיר. במקביל יבקרו השדרן חיים א-דור ודיוויד ברוזה פצועים בביה"ח רמב"ם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully