וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושוב: צ'ופרים לתושבי הצפון

מור שני

20.7.2006 / 15:54

כל ישראל ערבים פרק 4: עיריית ת"א מארחת, מוזיאון א"י מפנק, הקאמרי מפרגן וגם אורנג' מצטרפת לקייטנה בחסות חיזבאללה

גם היום ממשיכים אזרחי ישראל להפגין ערבות הדדית, אחוות אחים וחוסן לאומי, כשמוסדות התרבות במרכז מאמצים בחום פוטוגני את תושבי הצפון והדרום שברחו מביתהם מוכי הקטיושות והקסאמים.

עיריית תל אביב תארח ביום ראשון הקרוב, ה-23 ביולי, כ-1500 ילדים משדרות ליום כיף שיכלול ביקור בלונה-פארק, בצפארי ובמימדיון. כמו כן יהנו הילדים הדרומיים מהופעות של כוכבי ערוץ הילדים קובי מחט, מיקי גבע והדס מורנו.

בנוסף, תושבי הצפון השוהים בתל אביב יוכלו להינות בשבת בקרובה ובשתיים שאחריה ממופעי מוזיקה ביפו. פעם בשבוע בשעה 20:30 העירייה מארגנת בכיכר קדומים ובגן הפסגה בעיר מופעים פתוחים לקהל הרחב.

בשבת הקרובה, ה-22 ביולי יופיעו בכיכר קדומים להקות מחול ומוזיקה לטינית ובגן הפסגה ייערך קונצרט של משתתפי הסדנה הבינלאומית לאופרה עם התזמורת הקאמרית הישראלית. ב-5 באוגוסט יופיעו בכיכר קדומים להקות פלמנקו, ובגן הפסגה מתי כספי בהופעה מיוחדת.

מוזיאון ארץ ישראל בתל אביב מאפשר לתושבי קו העימות לרכוש כרטיסי כניסה במחיר של 10 שקלים, וכרטיס למוזיאון הכולל גם כניסה לפלניטריום ב-25 שקלים. בימים אלה מוצג שם מגוון רחב של תערוכות החל מתערוכה על סמים ואופיום, תערוכה על אמנות הזכוכית ותערוכת בולים ועד תערוכה על מברשות בראי ההיסטוריה.

חברת אורנג' הצטרפה גם היא לאווירת ה"שבת אחים", והעניקה ל-2000 תשובי קו העימות ימי כייף בסינמה סיטי ובסופרלנד, הכוללים סרטים, ארוחות ומתנות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully