וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם היום: צ'ופרים לצפונים

מור שני

23.7.2006 / 11:22

הקייטנה הלאומית נמשכת. גם היום מציעה העיר הגדולה פרגונים חינם (או ממש בזול) לפליטים/נופשים מאזורי קו העימות

תושבי המרכז ממשיכים להתגייס לטובת תחזוק המורל הלאומי ועידוד תושבי הצפון שנהרו לתל-אביב ודרומה בשבועיים האחרונים. השבוע יוכלו הצפונים להינות מסדנאות יצירה בבתי הספר הגהובים לאמנות קמרה אובסקורה ומנשר. כמו כן, חברת סלקום מרימה השבוע את הכפפה בגזרת ה"זמר ומשחק בממ"ד ובמקלט", ותשלח לקו האש שלל סלבס שהעיזו.

בין האמנים שיצטרפו לאוטובוס של סלקום ניתן למצוא את חמי רודנר, יהלי סובול, כנסיית השכל, קורין אלאל, איגי וקסמן, דויד דאור, שי 360, ערן צור ושייגעצ. כולם יופיעו הופעות אנפלאגד ביישובי קו העימות בצפון ובדרום.

ביה"ס לאמנות קמרה אובסקורה בשיתוף עם ביה"ס למוזיקה "סאונד" יעניק לתושבי הצפון סדנאות חינם בצילום, קולנוע ומוזיקה. הוא ייפתח במיוחד בשביל תושבי הצפון בזמן חופשת הקיץ. בין הסדנאות שיועברו ניתן למצוא סדנאות הקלטת שיר, די.ג'יי, עריכת פסקול, צילום דיגיטלי, ווידאו.

כמו כן יוקרנו בבית הספר סרטי קולנוע בחינם בחדרי הקרנה שהוקמו במיוחד. ההשתפות בסדנאות, שיתקיימו ב-26 ביולי בבניין בית הספר בתל אביב, מותנית ברישום מראש.

גם ביה"ס מנשר מציע קצת הרחבת אופקים. הוא יערוך ב-25 ביולי סדנא מיוחדת לתושבי הצפון שתתמקד בהתמודדות עם מצבי החירום וטראומה באמצעות האמנות, מתוך רצון לחשוב מחדש על המצב.

מנשר פותח את הסדנה לבני נוער יהודים וערבים, והיא תתמקד באיור, ציום ואנימציה. היא תארך שבוע שלם וההשתפות בה תהיה תמורת תשלום נמוך במיוחד, שמבית הספר מוסרים כי הוא "מחיר עלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully