וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקייטנה הלאומית נמשכת

מור שני

24.7.2006 / 15:13

גם היום אנו מפגינים אחוות אחים, ערבות הדדית וכושר עמידה מול הטרור. האמנים ממשיכים לעלות צפונה; במרכז צ'ופרים לצפונים

הקייטנה הלאומית שארגן לנו נסראללה נמשכת גם היום, עם הודעות נוספות של אמנים על התנדבותם להופיע באזורי קו העימות. הם מצטרפים לשורה ארוכה של אמנים שבשבועיים האחרונים עזבו את מרחב ירקון המוגן, ועברו למרחב המוגן.

אלי יצפאן יופיע עם שיר ביטון, המקליטה בימים אלה את אלבום הבכורה שלה, להופעה אחת במרכז מונרד באשדוד. איתם יופיעו גם אמנים מאשדוד ואבי פרץ. הכל ביוזמת משרד החינוך.

אוטובוס האמנים של סלקום ממשיך בפעילותו. היום ביקרו בצפון הארץ צביקה הדר, יואב צפיר וכל כוכבי כוכב נולד 4, יחד עם משפחת תאקט. הם כולם קיימו הופעות אנפלגד במקלטים ובממ"ד. מסלקום מבטיחים כי האוטובוס ימשיך לפעול על בסיס יומי, מביא איתול ילדי הצפון גם ספרים, ממתקים וחוברות הפעלה.

להקת המחול הקיבוצית מודיעה היום כי תעלה מחר (ג') הופעה מיוחדת בפני אזרחי הצפון המתארחים בקיבוץ גבעת ברנר. הלהקה תעלה את המופע לילדים "קרנבל החיות", בשיתוף עם אמנות לעם.

אורן ברזילי, לשעבר מייסד "מופע הארנבות של ד"ר קספר" העובד בימים אלו על אלבום חדש, מזמין גם הוא להופעתו את תושבי הצפון. במופע שיתקיים ביום חמישי הקרוב הוא ינגן חומרים חדשים וכן להיטים מימי ד"ר קספר, במועדון "סינדרום" בירושלים. כרטיס כניסה יעלה 35 שקלים, ולתושבי הצפון יינתן חינם.

עוד בסינדרום תופיע מחר (ג') רונית שחר, המזמינה את תושבי הצפון להיכנס חינם למופע "להתחיל להמשיך".

כמו כן, להקת סופרגרופ תחלק לתושבי הצפון כרטיסים חינם להופעתה ביום רביעי הקרוב, במועדון הבארבי כפר סבא; להקת אמסטפ תביע סולידריות עם כרטיסים במחיר 10 שקלים להופעה ביום שלישי באותו המקום.

ועוד במוסיקה: מועדון הזאפה התל אביבי יעניק לתושבי קו העימות הזמנות למופע של פרויקט 30, שיתקיים ביום רביעי הקרוב. המועדון מחלק 40 הזמנות זוגיות, לכן כדאי למהר ולשמור כרטיס.

גם תאטרון יש. אנסמבל תאטרון הרצליה יעלה את ההצגה "כל נדרי" מאת יהושוע סובול, באודיטוריום בית חיל האוויר בהרצליה ביום רביעי הקרוב. הכניסה לתושבי הצפון היא, כמובן, חינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully