וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: דפ דפ דפ

מור שני

24.7.2006 / 16:14

"שודדי הקריביים 2" נשאר בראש הטבלה עם 35 מיליון דולר, בזמן שמ. נייט שמאלאן רושם כשלון ראשון עם הנימפה הלא רווחית שלו

"שודדי הקריביים 2: תיבה של איש מת" ממשיך להוביל את טבלת שוברי הקופות עם הכנסה של כ-35 מיליון דולר. ב-16 הימים מאז יציאתו לאקרנים הוא הכניס סכום כולל של כ-321.7 מיליון דולר.

במסגרת ההשוואה הפאלית הבלתי נגמרת בין האולפנים הגדולים של הוליווד, מודיעים היום עיתוני התעשייה בארצות הברית כי "שודדי הקריביים 2" הוא הסרט שעבר את קו ה-300 מיליון דולר הכי מהר בהיסטוריה. הוא זכה בתואר על חשבון "מלחמת הכוכבים 3: נקמת הסית" משנה שעברה.

אם "שודדי הקרביים 2" ישמור על קצב הכנסותיו, הוא יהפוך להיות הסרט הרווחי ביותר של אולפני דיסני בכל הזמנים, ולהחליף את "למצוא את נמו" שהכניס כ-339.7 מיליון דולר.

ובזמן שבדיסני מדלגים מאושר, בשאר האולפנים דווקא מזילים דמעה. אולפני סוני, למשל, לא זכו להצלחה לה ציפו עם סרט האנימציה החדש "מפלצת של בית" (“Monster House”), המספר את עלילותיה של חבורת ילדים בבית מפחיד. הוא התברג השבוע למקום השני עם הכנסה של כ-23 מיליון דולר. הוא יגיע לארץ ב-10 באוגוסט, גם בגרסה המדובבת.

במקום השלישי ממוקמת האכזבה הגדולה מכולן. הבמאי מ. נייט שמאלאן, שאחראי על שוברי קופות כמו "החוש השישי" ו"סיינס", נכשל כישלון כואב עם סרטו ההזוי “Lady in thE Water”. הסרט, בכיכובו של פול ג'יאמטי הכניס השבוע עם יציאתו רק 18.2 מיליון דולר, ותאם את החשש שהובע בעניינו עם פרסום ביקורות הקולנוע בארצות הברית.

הסרט, העוקב אחר מנהל בניין המגלה נימפת מים בבריכה בקומה התחתונה, המשיך את הקו העל-טבעי החביב על שאמאלאן, אך כנראה עבר את הגבול. מבקרים בארצות הברית אמרו עליו שהוא הזוי עד גיחוך ואף תקפו את שאמאלאן עצמו על היצירה שכנראה הרגיזה אותם מאד.

במקום השביעי נמצא השבוע הסרט "הסופר אקסית שלי" ( “My Super Ex-Girlfriend”) של אולפני פוקס, בכיכובם של אומה תורמן ולוק ווילסון. הקומדיה, המתארת את נקמתה של חברה לשעבר בגבר שזרק אותה, הכניסה רק 8.7 מיליון דולר בשבוע הראשון ליציאתה לאקרנים והתברגה במקום השביעי. גם הוא ינחת בארץ ב-10 באוגוסט.

אופטימיות קוסמית

סך כל ההכנסות בקופות הוליווד השבוע, על אף האכזבות הרבות, עדיין גבוה מהשבוע המקביל אשתקד, עת עמד בראש הרשימה "צ'ארלי בממלכת השוקולד", גם הוא בכיכובו של ג'וני דפ. כנראה שקשה להתעלות על כשלונות 2005, שנחשבה לאחת השנים הפחות רווחיות של הקולנוע ההוליוודי. השבוע עומדת ההכנסה הכוללת של תריסר הסרטים הבטבלת שוברי הקופות על סכום של כ-143.2 מילון דולר, המגלמים עלייה של 11 אחוזים מהשבוע המקביל בשנה שעברה, בו הכניס "צ'ארלי בממלכת השוקולד" כ-28.3 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully