וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה: הכי שוברת מוסכמות

מור שני

25.7.2006 / 12:22

סקר שערך MTV דירג את עשרת הקליפים שהכי נתנו סטירה לממסד. אסתר, כמובן, ראשונה, ואחריה גם בריטני ספירס ומייקל ג'קסון

סקר שערך MTV בקרב עשרת אלפים צופים דירג את עשרת הקליפים שוברי המוסכמות ביותר בהיסטוריה של הערוץ, שהשקתו סימנה עידן חדש בעולם המוזיקה.

מדונה, ללא ספק האייקון המרכזי בתקופת MTV, תפסה שלושה מקומות ברשימה. הקליפ לשיר "Like a Prayer" משנת 1989, בה הכוכבת רוקדת עם צלבים שעולים באש, ממוקם במקום הראשון. בזמנו הוא עורר תגובות נזעמות מצד מוסדות הכנסייה בכל רחבי העולם, קצת כמו שמסע ההופעות הנוכחי של מדונה עושה היום. גם בו, במקרה, היא לועגת לסמל הצלב, כבאחד הנמברים במופע היא נצלבת על צלב יהלומים ענק.

הקליפים ל-"Ray Of Light" ו-"Vouge" תופסים את המקומות הרביעי והחמישי ברשימה.

במשך השנים הערוץ צנזר את מדונה פעמים רבות. הוא לא הסכים לשדר את הגרסאות המקוריות של "Justify My Love" , "Erotica" ו-"What It Feels Like For a Girl" בשל תכנים מיניים קיצוניים מדי.

במקום השני ברשימה ממוקמת בריטני ספירס עם הקליפ שעשה אותה: " Baby One More Time", שהציג אותה כנערת בית ספר תמימה בתלבושת אחידה, ועם מיניות מתפרצת של זונת צמרת. במקום השלישי נמצא מיקל ג'קסון עם "מותחן", שעם יציאתו לפני 23 שנים היה סנסציה בינלאומית. לג'קסון יש נציג נוסף ברשימה - הקליפ שעשה עם ג'נט אחותו, "Scream", ממוקם במקום השישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully